Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '13

 
Kategori
Siyaset
 

Saklamayın, söyleyin... Kaybettik mi?....

Ne söyleyeyim, ne yazayım. İçim yanıyor…

Bu vatanın bir evladı olarak kahroluyorum.

Birkaç oy fazla alıp, o rahat akçalı koltuklarda biraz daha fazla oturmak için mi  milletten gizli neler alınıyor neler veriliyor.  Bizler bilmiyoruz.

Gizli işler çevriliyor, ortaya çıkınca da inkar ediliyor..

Ortada 30 bin şehit kanı var. 30 bin genç adam..

Pekiii. Bu gençler seçimlerde üç oy daha fazla çıksın hesabı için mi öldüler?.. Cevap verin…

Bu işleri başımıza getiren, terorist denen cani, binlerce kişinin ölümüne sebep olan adam…

Birkaç ay önce meydanlarda idamından söz ediliyordu...

Şimdi saygın bir siyasi  lider olarak kendisiyle İmralı’daki makamında müzakere ediliyor...

Başbakan Erdoğan  önce sert demeçlerle halktan “Bravo kararlı lider dediğin böyle olur” övgüsü aldı...

Ardından masada halktan gizli  taviz paketi açıldı.

Devlet durup dururken teslim olmaz tabii  dedik.

O yüzden “karşı taraf silah bırakıyor” gibi bir hayal yaratıldı.

İklim artık tavize müsait... Ölen sen değilsin ya ver ver gitsin.

İlk sırada Öcalan’a rahat yaşam koşulları sağlanması...

Peşinden milletçe adımızın “Türk” olmaktan çıkarılması, genel af vs gibi adımlar var.

Cani  İmralı’da ki kaşanesinden emirler veriyor.

SANKİ idamdan dönen, ömür boyu hapse mahkum olan o değil.

Atıyor, tutuyor, yüksek perdeden konuşuyor.

Görüşme masasına oturmuş taraflardan biri havasında.

Verdiği mesajın tonuna bakın..

“Bana burada dört kez, seçim var, bekle, dediler.

Sonuç ortada. Bizi oyalıyorlar. On iki yıldır sabrettim.

Ancak, benim de sınırım var.

Abdullah Öcalan pervasız, kozlar bende, havasında.

Belli ki bir siyasal üstünlük kazanmış, kozlar elinde, bunu masaya yatırma ve sonucunu alma çabasında…

Güneydoğudaki gerilime vurgu yaparak, “Bu olaylar başka yerlere sıçrar, çok insan ölür” tehdidini sürdürüyor.

Bu süre içinde devletin bazı yetkilileri Apo ile görüşüyor.

Bu görüşmeler sonucunda: Ateşkes kararı çıkacakmış..

AKP SIKIŞTI, sırf gelecek seçimi kazanmak için boyun eğiyor..

Apo’nun bunun karşılığında ne istemiş olduğu kendi açıklamasında var:

Yaşadıklarımıza bakılırsa, siyasal üstünlük kazanmış havasında.

Dış basın yazıyor, bizzat Murat karayılan açıklıyor.

“BİZ  DEVLETLE  ANLAŞTIK“ diyor.

Şimdi ben şehit aileleri adına soruyorum;

Benim 20 yaşındaki evladım, bu ülkenin has evlatları, bu kahraman gençler niçin dövüştüler, niye bu vatan için şehit oldular?..

Benim kahraman ordum yenildi mi? Söyleyin…

Ey hükümet açıkça söyle de bende şehit bayrağımı evimin çatısından indireyim..   Yüzümün akı bana yeter…..

ozcanvural1933@hotmail.com  

 
Toplam blog
: 453
: 1059
Kayıt tarihi
: 24.07.06
 
 

1933 Kayseri'de doğdum. Kayseri Lisesi Ankara Veteriner Fakültesi, İstanbul Üniversitesi Diş Heki..