Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
 

Saklambaç oyna benimle

Saklambaç oyna benimle
 

Siyah bir bulut geçiyor aklımdan
Argo arzularım oluyor
Arızalanıyor DNA’sı hayatın
Çarkları çürüyor kalanların
Yürümüyor kalbim
Paramparça dilim
Kırılıyorum
Kıyıya leşi vurmuş gözlerimin
Mide bulandırıyor açık kapılar
Gitmiyorum işte
Saklambaç oyna benimle
Sakla nefretimi
Bulduğumda tükür yüzüme
Cümle kurma istemiyorum
Cümlene başlayacağım şimdi
Bozma ağzımı ağzınla
Kelimeler yarat yeniden
At uçurumdan kendini
Ayağına da beni bağla
Ayakkabı bağcıklarınla
Renksiz olsun ölüm
Öl lütfen
Can çekişmeden
Sen can çekişirken sadist ruhum canlanır
İçerim kanını sonra
Öl hadi…

Davut BİLGİÇ

 
Toplam blog
: 143
: 379
Kayıt tarihi
: 14.02.08
 
 

1983 Aksaray doğumluyum. İlk ve orta öğrenimimi Aksaray'da tamamladım. Lisan eğitimimi Fırat Ünivers..