Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Şakşuka

Şakşuka
 

artist olucam deyip kaçsaymışım vaktinde..


Ben bir şey söylemiycem

Siz az çok tahmin edersiniz
Haksızlığa dair
Adalete dair
Suç ve ceza okunuyor şu an beynimde
Polyanna'nın yandan yemiş haliyle yoluma devam edeceğim
Her sabah üçyüzotuz
Hoooop malkara keşan hoppala paşam
Nasılsınız efendim
Başka bir arzunuz efendim
Sizin yerinize de .ıçmamı ister misiniz efendim
Yok efendim
Oooooo ooooh!
Güzel süreyya aşık süreyya
süre süre süre süreyyaa süreyya
Az çok tahmin edersiniz
Tırnaklarımı kesip çıktığım yerden gerisin geri..
Oooooof!
Sen canımsın canım
Sevinç gözyaşlarım, feda olsun sana canım..

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..