Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '09

 
Kategori
Blog
 

Salakça bir yorum

Salakça bir yorum
 

...salak...


İsmi lâzım değil. Zaten niki iki harfli olduğu için, blogçu aramasında bulamadım.(En az üç harf yazmam lazımmış.)
Kardeşime cevap yazmak için konuyu zor buldum. Ultimatom çektiğinden ve geneli de alakadar ettiğini sandığımdan, müstakil blog yazmak mecburiyetinde kaldım.
Efendim, ben kardeşimin bir yazısını okuyup naçizane ve bilimsel bir öneri-yorum yazmışım:

"kardeş,
bir ruh doktoruna görünsen diyorum..
mamut

Cevap: Bu yazı seçim önecesi yazıldı. Fotografın altındaki yazıyı da okumamışsın. Yorumlarada bak. Bir daha böyle seviyesiz yazı ile ilgisi olmayan kişiye yönelik "SALAKÇA" yorumlarınızı kendinize saklayın. Ne olduğunuz görünmesin. Saygılarımla."

Yetmemiş, bir de mesaj çekmiş.
"İade
Seviyesiz yorumunuzu iade ediyorum. "

***
Arkadaşım internette bu şekilde büyük harfle yazmanın küfür anlamına geldiğini daha öğrenmemiş veya resmen bir salağa küfür etmiş... Yapma, eyleme kardeşim! Ne düşmanlığımız var ki şunun şurasında? Seviyesiz ve salakçaysa yorumu yayınlamayabilirdin.

Hem böyle bir cevap yazıp, ardına "saygılarımla" demek normal mi? Bir ruh doktoru, hakikaten iyi gelir diyorum yine.

***

Bu kardeşim, bendeniz cennet kuşuna "SALAKÇA" yorumlarımı kendime saklamamı, yani herkesin hakkımda bildiği gerçeği, alenen "Salak" diyerek kusmuğunu atmış. İnşallah rahatlamıştır. Rahat ola!..

Bu arkadaşın seviyesi nerede acaba? Ben de şimdi kızıp ta ona "EMBESİLCE" cevap yazmışın desem?.. Ama demem, çünkü seviye farkı var! Üstat tepelerde, bendeniz eteklerde... Bir yolunu bulup üstadın burnundan bir kıl bile alamam ben. Hapşırır, mapşırır... Maazallah rüzgarından nezle mezle olurum!

Seviyesi marangoz marifetinden menkul kardeşlerimden çok korkarım ben!
Bu kardeşime, asla ve kat'a "Salakça" yorum yazmayacağım. Hatta "Akıllıca" bir yorum bile yazmayacağım. Benden özel olarak bir yorum talebi olursa, tabii ki seve seve yerine getiririm.
Salaklığımdan ötürü özür dilerim kardeşim. Ben de seni benden sanmıştım. Sen de şu (da) ları da ayrı yazabilsen... Eğitimci kardeşim.

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..