Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '10

 
Kategori
Oyunlar
 

Salı bulmacası!

Salı bulmacası!
 

tükenmez kalemle yazın!


Boş zamanı olan arkadaşlarımız için Milliyet Blog olarak yeni bir hizmeti sunmanın kıvancı içindeyim dostlar!

Salı bulmacası! (bunu bir kez daha yapmıştım! O zaman hafta sonuydu!)

Bulmacamızı doğru çözenler arasından çekeceğim kura ile bir kişiye bir adet günlük gazete hediye edeceğim!

Bol şanslar!

Soldan sağa.

1. Aslen Fethiyeli olup şu sıralar İzmir’de yaşayan, bana durmadan Balcii diyerek tansiyonumu yükselten bir vatandaş!- Argoda efendim!

2. Seçmeli yemek- Netice, sonuç.

3. Yaylı bir çalgı aleti- Dar tahta (ilk defa duydum!)

4. Dolayısıyla anlatma- Amerikalı olan.

5. İlçe- Bir erkek ismi.

6. Muzuyla meşhur bir ilçemiz- Nefesli bir çalgı aleti.

7. İlkbaharda bir ay- Anlam.

8. Sahip- Bundan sonraki sevdam!- Rutubet.

Yukarıdan Aşağıya.

1. Yelkovanın Öztürkçe adı( ben uydurdum!)-

2. Kümeye ait varlıklardan her biri.

3. Müslümanların oruç ayı.

4. Yapma, etme- Her duadan sonra söylenir!

5. Eski dansözlerimizden (Ayşe….) – ABD’nin İngilizce versiyonu!

6. Mor’un o su yok!- Dişi geyik.

7. Atletizmle uğraşan sporcu- Nana’nın ilk hecesi!

8. Arapça rakı-

9. Askerlikte bir sınıf.

10. Düşüncesiz,bilgisiz.

11. Numaranın kısa yazılışı- Töre ,gelenek.

12. Ermiş- Mikroskop camı.

Not: Bulmacayı çözerken lütfen ispirtolu kalemle ekranı yazmayınız!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..