Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Salih Erdağı’nın “(…) demokrasi aşıkları yazısına cevaptır” yazısına yanıt -3

Salih Erdağı’nın “(…) demokrasi aşıkları yazısına cevaptır” yazısına yanıt -3
 

27 Haziran günü “Demokrasi aşıkları için okuma önerileri” başlıklı bir yazı yazıp 28 Haziran’da yayımladım (1). Aynı gün Salih Erdağı, “Aydın Tiryaki’nin demokrasi aşıkları yazısına cevaptır” başlıklı bir yazıyla yanıt verdi (2). Ben de o yazıyı yanıtlamak için yazılar yazmaya başladım (3, 4).

5- “Çünkü sokağımda, işyerimde, şehrimde olup biten; çevreye iş’e, siyasete, ekonomiye ilişkin her kararda bilgi sahibi olmak ve geleceğin belirlenmesine ben de katılmak istiyorum.

Ülkemle, şehrimle, işyerimle, okulumla, sokağımla ilgili kararlar bana sorulmadan alınsın istemiyorum …” demişsiniz.

Bu sözlere kim itiraz edebilir ki…

Ancak eklemek istediklerim var:

Sokağımın adını benden izinsiz değiştirdikleri zaman sokağımdaki çoğunluktan ses çıkmıyor diye geri dönüş için bütün yolların kapanmasını istemiyorum. Sokak adı değişikliği saçmalığına dur diyecek bağımsız yargı olsun istiyorum.

Sokaktaki çoğunluk bütün kaldırımların otopark yapılmasını istediler diye kaldırımların işgal edilmesinin onların hakkı olmadığını belirleyecek yasal çerçeve olsun istiyorum.

Hayvanları çok seviyorum, çok yakınıma gelmedikleri sürece köpekleri de seviyorum. Ancak komşu bahçede sabaha kadar havlayan bir köpek olmasını istemiyorum.

Apartmanın arka bahçesinde sıra sıra ulu ağaçlar olmasını istiyorum, en üst katta oturduğum için çok manzara yapacağını biliyorum. Birgün, o ağaçların kesildiğini görünce önce tepki gösteriyorum, ancak alt katlardaki komşularım o ağaçların iyice büyüdüklerinde pencerelerinde güneşi hep keseceğini ve hırsızlar için yol olacağını söyleyip ağaçları kesmeye karar verdiklerinde çevrecilik gösterisi yapmaya kalkmıyorum.

Sanırım anlatmaya çalıştığımı anladınız.

(1) Aydın Tiryaki, “Demokrasi aşıkları için okuma önerileri” (28-6-2009): http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=188390
(2) Salih Erdağı, “Aydın Tiryaki’nin demokrasi aşıkları yazısına cevaptır” (28-6-2009): http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=188421
(3) Aydın Tiryaki, “Salih Erdağı’nın “(…) demokrasi aşıkları yazısına cevaptır” yazısına yanıt -1”: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=188530
(4) Aydın Tiryaki, “Salih Erdağı’nın “(…) demokrasi aşıkları yazısına cevaptır” yazısına yanıt -2”: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=188545

(sürecek)

Ankara, 30 Haziran 2009

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..