Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '09

 
Kategori
Mizah
 

Sallandırın Beni Yazmazsam :))

Sallandırın Beni Yazmazsam :))
 

Tamamen benim tasarımım. Ama .... boşver ya..


Hani demiştim ya yazma manyağı oldum diye. 1-2 gün yazmadım bak yine tellendim. Yine keçilerim, tekelerim otlamaya başladı beyin tarlamda. Yaz bre hemşom, yaz bre kokuşkam. ( bu ne ya ne demek bu ). Kendimi sizlere ihanet etmiş gibi hissediyorum yazmayınca. Sanki yazmayınca sizlere, beni blog meydanında sallandıracaklar diye tedirgin oluyorum. Mahkemeye çıkacağım ve :

" Yaz kızım kereviz ! Sanık Bir Garip Aşk Bestesinin 1-2 gündür düzenli olarak yazma akışkanlığına uymadığı, onu seven ( 7 ) :)) blog arkadaşlarına yazmayarak ihanet etmesi, esprilerine hergeçen gün iğrençlik kattığı, ne biliyim işte kısaca yazmaya kısa aralar verdiği malum olarak görülmüş olup blog meydanında darağacında sallandırılmasına ve mahkemede süt dökmüş dana gibi masumane duruşuna aldanarak bunun 1YTL, 15 KRŞ. para cezasına çevrilmesine karar verilmiştir ! ... ). Bizim ülkemizde genelde her ceza hemen paraya dönüşüyor. Eğer o adamın parası da yoksa işte o zaman ..çtı :)) "

Böyle de yaklaşık 1.5 saniye kadar gülümseten yazılar da yazabiliyorum. Hala kendimi bu yazıyı yayına sokmadığım için tekmelemek istiyorum. Hemen yayına sokuyorum ve kaçtım...

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..