Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

TÜKETİCİ KÖŞESİNDE "SEMRA ABLANIZ"

http://blog.milliyet.com.tr/semra_sahin

05 Eylül '10

 
Kategori
Deneme
 

Salvador Dali'de bir fil, üçüz "Filkuş" doğurdu...

Salvador Dali'de bir fil, üçüz "Filkuş" doğurdu...
 

Semra Şahin, Yok öyle lolo, üzülün ama, üzeni de üzün dedi. (Laf Salatası)


BALTAYI TAŞA VURMA DEVRİ BİTTİ AMA, ISRAR EDENLERİ NE YAPMALI?..

Salvador Dali'de bir fil, üçüz "Filkuş" Doğurdu.

(www.cociktenalhaberi.com)

Milliyet Blog köşesinde beğendiğim kalemlerdin birisi olan, Erhan Soysaltürk diyor ki; “Kasımpaşalı, eli maşalı türünden tavırlarla ülkenin yönetiminde bulunarak, bu milletin bireylerini ister çevreci olsun, ister çiftçi, ister köylü, emekli, işçi, memur kimsenin horlama gibi hak ve hukuku bulunmadığı da kesindir.”

KATILIYORUM, BİRDE YAZAN ÇİZENLERİ EKLİYORUM…

Bu söylemin varmak istediği adres tabiî ki Başbakan..

Yazısının devamında ise; Devlet Adamlığı, Adamlığın Aynasıdır.” Noktasını koymuş.

İŞTE BU NOKTA ÇOK ÖNEMLİ BİR “EDİSON DURUM”

(Edison Durum, Hakkında, Blogda vefat etmezsek yazacağım)

Neden mi, çünkü herkes baklayı oduna vurmakta cevahir olamaz.

Gerçi bir kısım küçük zavallı köylünün dışında kimse artık baltayla ağaç kesmediğinden, taşa da vurulmuyor…

Ama gelin görün ki hala ilkel başlıklı, at gözlüklü nice pozisyonunun ahkamından ahkam kesen (zevat-ı muhterem) kişiler ise odun kesme bahanesinde bilerek ve isteyerek artık baltayı mı eline alıyor, yoksa elindeki belki de kazma ama balta mı sanıyor bilmem ama,

“DAM BAŞINDA SAKSAĞAN VUR BELİNE KAZMAYI” DURUMLAR OLUYOR.

(Bu hususlarda Süleyman Ekim, kardeşimiz güzel şeyler yazmaktadır, ricam odur ki benim yazılarımı da ehli kubur olmadan biraz tırtıklasa)

Alo alo….

Semra Şahin ile mi görüşüyorum.

Buyurun benim efendim.

(Burası zabıta derdik şaka olsun diye eskiden millete)

Bi dakika…

Hahhhhhhhhhhhh.

Hahhhhhhhhhhh…

Haaaaaaaaaaaaaa.

….

…..

Hocam yazınızı okudum da, burada kast etmek istediğiniz kim oluyor…

Değerli kardeşim önce sizi tanıyabilir miyim..?

Özür dilerim hocam, “Ahkam Bloklok”

Ay bi dakika…

Hahhhhhhhhhhhh.

Hahhhhhhhhhhh…

Haaaaaaaaaaaaaa.

Bu nasıl isim affedersiniz..!

Yıllarca eğitimcilik yaptım, yöneticilikler de bulundum, okullar, kurumlar, üniversiteler yönettim, böyle bir isimle karşılaşmadım.

Seçim, Sayım Kurullarında, Üniversite sınavlarında Başkanlıklar yaptım, yeminle söylüyorum ki böyle bir isimle karşılaşmadım.

Alo alo….

Aloooooooooooooo…….

Telefon kesildi , tekrar ararsa öğrenir size de aktarırım.

Ahkam Bloklok” u…

Anlaştık mı..?

DOĞRU SÖZE YORUM YOK:

“Toplumsal gelişmenin de, çürümenin de temelinde, yöneticilerin tavırları yatar” Atatürk

Saygılarımla…

Semra ŞAHİN

TÜKETİCİ KÖŞESİNDE

“SEMRA ABLANIZ”

E-BİLGİ İÇİN: bizebilgi@hotmail.com

ÖNEMLİ DİPNOT BİLGİSİ:

Tüketici Köşesinde, “Semra Ablanız” Milliyet Blog sayfalarımdaki yazı ve resimlerimi,

İsmim, Soy İsmim ve yazının Kaynak linkinin gösterilmesi suretiyle alabilirsiniz.

Yazılarımın tüm telif hakları, “TÜKORDER” Tüketiciyi Koruma ve Bilinçlendirme Derneği Genel Merkezi’ne aittir.

 
Toplam blog
: 75
: 3116
Kayıt tarihi
: 28.08.09
 
 

Tüketicileri bilinçlendirmek, haklarımızın aranmasına çözümler üretmek üzere faaliyette bulunanları ..