Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '09

 
Kategori
Sanat Eğitimi
 

Salvador Dali

Öncelikle Dali Vakfı'na ve Sakıp Sabancı Müzesi yetkililerine bu güzel sergiyi gerçekleştirdikleri ve bizlerle buluşturdukları için teşekkür ederim. Dali sergisini izleyebilmek için İzmir'den İstanbul'a gittim. Yolculuk boyunca yanıma aldığım Dali ile ilgili kitabı okuyup daha çok bilgi edindim. Ne kadar heyecanlı olduğumu anlatamam.

Dali gibi dünyaya malolmuş bir ressamın orijinal eserlerini görecek olmamın heyecanıyla yeğenimle birlikte Sakıp Sabancı Müzesine gittik. Sabancı Müzesi çok güzel bir yerde.İstanbul Boğaz'ı kıyısında.

Sabancı Müzesi'nin girişinde Salvador Dali'nin sergi afişleriyle karşılaştık ve içeriye girdiğimizde çok güzel hazırlanmış bir sergi izledik.

Her bölümde önce açıklamalar vardı.Bu çok aydınlatıcı oldu.Büyük ustanın eserlerinin orijinallerini görmek benim için tarif edilemez bir güzellikti.Bu kadar çok yönlü bir sanatçının eserlerini tüylerim diken diken izledim.

Konuları bazılarımıza çok çekici gelmeyebilir.Ama tekniğindeki ustalık ve yaratıcılık tartışılmaz. Sürrealizm'in usta ressamını , hayatının ve sanatının aşamalarını izleyebilmek şansına erebildiğim için çok mutluyum. Salvador Dali'nin resimleri her zaman beni etkilemiştir. Düşlerin, hayallerin, yaratıcılığın ustası sevgili Dali'ye selam olsun.

 
Toplam blog
: 35
: 1336
Kayıt tarihi
: 23.08.08
 
 

RESİM ÖĞRETMENİ Emekli resim öğretmeniyim. Kendi atölyemde öğrencilerimle resim çalışmalarıma devam ..