Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '10

 
Kategori
Güncel
 

Saman alevi!

Benim de öfkem saman alevi gibidir! On dakikayı geçmez! Bağırır çağırırım, atar tutarım azami on dakika sürer!

Kendimden bildiğim için heyecanlanmıyorum anlayacağınız!

Mesela, geçtiğimiz yıl Çinliler Uygur Türklerine neler yaptılar hatırlarsınız! Biz ne yaptık? İthalatımız iki misli artmış! Koşmuş

bizimkiler! Elimizde bir avuç tuz!

Aynısı şimdi de olacak!

Adamlar uluslararası sularda meydan okumuşlar bize, o kadar insanımızı katletmişler, şehit etmişler, bizde saman alevi bir

parlama tamam!

“Geri adım attılar!”

Adamlar, işi bitirmiş geri dönmüşler! Daha ne yapacaklardı ki ileri adım olsun?

İsrail bunu bize yapabilir miydi?

Kesinlikle hayır!

Bu cesareti içimizdekilerden buldular!

Benden buldular!

“ Hepsi Ahmet huylarında bunların! Yarın unuturlar! Öbür gün eski tas eski hamam! Devam!”

Huyun kurusun Ahmet!

Ne diyeyim?

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..