Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '16

 
Kategori
İlişkiler
 

Samanlıkta iğne & Yanaklarına dokundu Kızın

Samanlıkta iğne & Yanaklarına dokundu Kızın
 

Haydi sevgi üzerine bir yolculuğa çıkalım,

İzlediğim mahalle tiyatrosunun ardından, sesci çocuk yanındaki sevgilisine dönerek "seni hem bu yanağından hem öteki yanağından çok seviyorum" diyordu. Ne güzeldi böyle içten yaşamaları, neden günümüz sevgileri hep böyle devam etmiyordu merak ettim kendimce ve yine soru işaretleri uçuşmaya başladı, sevmek mi zor sevilmek mi, kalmak mı gitmek mi, sevenlemi sevdiğinlemi, sen mi o mu...

Evet, beş sene önce tanıdığım Avustralyalı öğrenci kız yolculuğumuz esnasında söylüyordu, "siz başkaları için yaşıyorsunuz, onlar bunlar ne der hayatı". Doğru muydu söyledikleri, biz sevgilerimizi de hep başkaları için mi yaşıyorduk, yoksa içimizden geldiği gibi yaşayamıyor muyduk, bu muydu bizi büyük aşklardan alıkoyan.

Dostlar, bunları konuşalım istiyorum, bu sadece bir başlangıç, konuşalım paylaşalım hep birlikte, tekrar büyük aşkları yaşatalım... bunu takip eden yazılarımda durum biraz karmaşık olsa da, gerçeğe ulaşacağımızı düşünüyorum,

Samanlıkta iğne misali.

twitter: @dincerozden

intagram: dincer.ozden 

 
Toplam blog
: 21
: 2723
Kayıt tarihi
: 13.07.13
 
 

İstanbul doğumluyum ve bu Şehri çok seviyorum. Finans Sektöründe çalışıyorum. Sinema, kitap, spor..