Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Samimiyet Arıyorum

Evet

Evet canlarım

Evet

Samimiyeti kaybettim

Onu arıyorum durmadan

 

Bilen gören varsa

Bana söylesin lütfen

Lütfen

Lütfen

Lütfen canlarım

 

Ben

Samimiyetsiz yapamıyorum

Yapamıyorum bir türlü

O yoksa

Güven olmaz yaşamda

Soyadım Güven ya

O olmayınca ben de yokum

İşte durum bu canlarım

Şimdi anlaşılmıştır durum inşallah

 

İnsan

Sağlıklı ilişkiler içinde mutlu olur

Sizce de öyle değil mi ama

Öyledir öyle

 

Samimiyet

Dayanışmayı yaratır

Samimi ilişkiler

Ortak girişimler yaratır

Bu da bolluk bereket yaratır

Bolluğun bereketin olduğu yerde

İnsanlık şaha kalkar

Kimsesizlik

Yoksulluk

Çaresizlik

Yok olur gider

İyilik sarar etrafı

 

Düşen olursa derhal kaldırılır

Hırs tamah azgınlığı yaşanmaz

Herkes

Bir başkasını düşünür olur

Bende olan herkeste olsun der

 

Ömürler uzar gider

Güler yüz ve ışıldayan gözlerle bakışlar

Sevgi titreşimleri yayarlar çevreye

Herkes

Sevgi titreşimleri yayan olur

 

Herkes sevgiyi incitmekten kaçınır

Çünkü

Samimiyet vardır serde

Samimiyeti içselleştiren insanda

Asla samimiyetsizlik görülmez

 

O ne derse

Ne söz verirse

Kime yaklaşırsa

Hep ama hep içtenlikle olur bunlar

 

Kendini düşünme

Çıkar yağcılığı yapma

Ve böyle yakışıksız davranışlar

Silinir gider o kişiden

O bir sağlam yürektir ve güven verendir

Onunla her koşulda yola çıkılır

Asla yolda koymaz adamı o

 

Ben

Güven abidesi diyorum ona

 

Gelin canlarım

Gelin

Gelin

Samimiyet sarmalına girelim

Olalım birer samimiyet abidesi

İnsanlığa tatlı yaşam sunalım

 

Bakın görün o zaman

Nasıl da güzel olacak bu çevrede yaşam

 

İnsanlık

Düşüncede

Söylemde

Davranışta güzelleştikçe güzelleşecek

 

Ülke

Güzellik üretme atölyesine dönüşecek

Şu

Emperyalist bozgunculuğun köküne

Kibrit suyu dökülecek

Dünya hepimizin biz kardeşiz şarkıları söylenecek

Her yerde

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..