Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '07

 
Kategori
Spor
 

Şampiyon Fenerbahçe Ama Kazanan Galatasaray Olacak GİBİ

Şampiyon Fenerbahçe Ama Kazanan Galatasaray Olacak GİBİ
 

Evet Fenerbahçe şampiyon oldu ama bence bu Galatsaray'da hiç olmadığı kadar büyük bir hırs yarattı. Şu an buradan Fenerlilerin "bırak cimbomu ya" seslerini, Cimbomluların da "süper yazmış mübarek" seslerini duyabiliyorum. Ama bunda ne kadar haklı olduğumu cumartesi akşamı göreceğiz.

Yenilse bile bu maçın Galatasaray açısından önemi büyük. Bu yüzden cimbomun maça asılacağından adım gibi eminim. Geçen sene Galatasaray son dakika golleri ile bütün puanları topluyordu; bu sezon ise son haftada olduğu gibi hep son dakika sendromları yaşıyor. Bu yüzden bütün cCmbomlular gibi ben de şampiyonluk Galatasaray'ın hakkı diye düşünüyorum.

Fenerbahçe'nin bu sezonki şampiyonluğunu geçen sezonki Galatasaray şampiyonluğundan tek farkı, şampiyonun 13 Mayıs'ta ve 20:45'te şampiyon olması.

Biliyorsunuz ki Galatasaray'ın ünlü bir 21:45 olayı var. Bence Galatasaray bu maçı kesinlikle vermez. Belki de tarihi fark bile olabilir. Yine herkesin yorumu, tuttuğu takımın 2-1 kanacağı yönündedir muhakkak. Ama bazı benim gibi düşünenler biraz da bu doğruyu (Galatasarayın daha iyi oynadığı doğrusunu görürler), bilenlerin aklında tarihi bir fark düşüncesi kesinlikle vardır.

İYİ OKUYUŞLAR. YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.

BİR DAHA Kİ YAZIMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE HOŞÇAKALIN

İHSAN ALP (ARVASİ)

 
Toplam blog
: 9
: 556
Kayıt tarihi
: 15.05.07
 
 

Belki daha 13 yaşındayım ama yazarlık çoğu kişi gibi bana da ilgi çekici geliyor. Ben GALATASARAYLIY..