Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '12

 
Kategori
Motor Sporları
 

Şampiyon her zaman şampiyon: Kenan Sofuoğlu yine galip …

Şampiyon her zaman şampiyon: Kenan Sofuoğlu yine galip …
 

Bayılıyorum Kenan Sofuoğlu ‘ na ya… Yarışçı ve mücadeleden asla vazgeçmeyen ruhuyla, hayatımın en büyük ilham kaynaklarımdan biri o… Nasıl olmasın ki?.. Öyle yarışlar kazanıyor ve o yarışları tarifi mümkün olmayacak derecede öyle bir güçle söke söke alıyor ki, O ‘ nun aziminin etkisiyle, yaşantımdaki hiç bir güçlüğün beni yenmemesi gerektiğini haykıra haykıra söylüyorum kendime…

Supersport şampiyonluklarını süpüre süpüre kazandığı o yıllarda, beni derinden etkileyen bağımlılık yapıcı enerjisini bir kurtarıcı gibi aldım Kenan Sofuoğlu ‘ ndan… Yenilgiye çalan her halimde, ihtiyaç duyduğum direnme gücünü, bir dost sıcaklığı ile verdi varlığıma…

2007 ve 2010 Supersport Şampiyonlukları, bu anlamda benim için sıradan birincilikler olmanın çok ötesinde anlamlar taşır… İşte o duyguların etkisiyle, bu sene Moto 2 den vazgeçip yeniden başladığı Supersport yarışlarının başına, daha bir hevesle oturdum…

Hayat oldukça çetin geçiyor benim için ve soluklanacak dost limanlar arıyorum şu sıralar… Sofuoğlu ‘ nun ilk yarışı, bu anlamda can simidi misali yetişti bitkin varlığıma… 4. sırada ve ilk çizgide başladı yarışa… Ama öyle seri ve öylesine çeti ceviz bir yarış çıkardı ki sormayın…

Hiç bir rakibi tutunamadı karşısında ve bana bu seneki mücadelenin nasıl geçeceği hakkında umutkar fikirler verdi… Demek ki dedim, Kenen Sofuoğlu ‘ nu bu sezon her yarış avuçlarımız patlayıncaya kadar alkışlayacağız… İlk yarışta meydan okurcasına bir galibiyet elde edip rakiplerinin gözünü korkuttu Kenan …

İnanılmaz geçişler ve hızlı turlar seyrettik… Kendini rahat ve evinde hissetmenin ne anlama geldiğini anladık… Çünkü Moto2 yi bırakıp Supersport a dönmenin Kenan için bir yenilgi olduğunu söyleyenler vardı… Oysa Moto 2 deki takımı, mücadeleden yoksundu ve Kenan ruhunu orada iyi yansıtma imkanı bulamamıştı…

Açıkçası ben bu geri dönüşü, hiç de o gözlerle görmemiştim… Bu yarış bana ne kadar haklı olduğumu gösterdi ve gelecek diğer benzer eleştirilere kulaklarımı tıkamaya karar verdim… İsterseniz, ne demek istediğmi bir de siz bağımsız gözlerle değerlendirin isterseniz…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

www.hayatveinsan.com/sampiyon-her-zaman-sampiyon-kenan-sofuoglu-yine-galip/

 

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..