Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '11

 
Kategori
Futbol
 

Şampiyon Orduspor

Şampiyon Orduspor
 

Coştur bizi, özledik süper ligi...


Rizespor, Orduspor'u demledi. Çaylar Rize'den. Maçı izlerken ben de dört defa çay demledim. Ne keyif ama... 

İki doksan dakika kaldı. Haydi Ordusporum! 

Geçikmeli de olsa, süper lig özlemimiz bitiyor. Mor beyaz her taraf. Bu başka bir bahar. Bunu ancak senin taraftarın anlar. 

Takım süper. Rize maçında ikinci yarıdaki kontrollü oyunu çok beğendim. Böyle oynarsak bize kimse gol atamaz. Zaten daha önce bankasya ligde oynadığımız maçlarda gollerin çoğunu kontradan yiyorduk. Aynı oyunu diğer maçlarda da sergilersek çok rahat bir şekilde süper lige çıkarız. 

Metin Diyadin, Uğur Hoca'nın görmediği Ahmet Kuru ve İrfan Başaran'dan yararlanmasını bildi. Yine de bazen Emrullah ve Ahmet Güven'i oyuna alması yok mu, beni deli ediyor. 

Neyse, kalan maçlarda Orduspor'a başarılar diliyorum. 

Finalde hangi takımın çıkacağı önemli değil. Çünkü iki takımla da hesabımız bitmedi... 

 

 

 
Toplam blog
: 22
: 1841
Kayıt tarihi
: 30.07.07
 
 

5 Ekim'de, sonbaharın güzelliğini görmek için doğmuşum. Öğretmen olana kadar, okumam gereken tüm ..