Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '07

 
Kategori
Futbol
 

Şampiyonluğa 5 hafta kala..

Şampiyonluğa 5 hafta kala..
 

Kirli oyunlarla, bir takım düzensizliklerle de olsa en azından 5 hafta kala şampiyonun hangi takım olacağını bilememek bence güzel bir duygu, iddaaya girme, saç kazıma gibi klasik hikayelerin tekrarlanması, tatlı atışmalar yaşamak dostlarımızla beni mutlu eden birşey..

Fenerbahçe belki rakiplerine göre daha yakın ilk sıraya, ama bu avantajı yeteri kadar farkında değiller, ellerindekinin kıymetini bilemiyorlar bana göre, bir baskı altına girdiler, zico ne yapacağını şaşırdı, vestel maçında takım sanki beraberlik için çıkmıştı, o kazanma ruh yoktu, bu hafta gaziantepe gitti bi çıkış yakaladı iyi kullanmalı, ama beşiktaş maç kaybedene kadar fenere rahat yok sanırım. Eğer beşiktaş perşembe gecesi yine yenerse diğer lig maçını da alırsa zaten kesin şampiyon olacaktır, fenerbahçe bunu kaldıramaz, sen git her takımı yen ama senelerce bir takıma devamlı yenil, kötü bir durum.. Şimdi gözler önümüzde ki diğer maçlarda, Beşiktaş Sivas'a konuk olacak, Denizli Saraçoğluna gelecek .Denizli bu hafta sivası yendi, düşündükçe kafam karışıyor gerçekten, ayrıca fenerbahçe bir diğer hafta inönüye gelecek, ve sonraki haftalarda trabzon, galatasaray ve son olarak ankaragücüyle karşılacak, durum vahim maçlar çok zor, kaybedecekleri 2 puan bile çok şeyi değiştirecektir, Beşiktaşın bana göre tek bir kilit maçı var o da 2 hafta sonra ki bursa, taraftarlar oyunu çok gerecektir, yıllardır süre gelen bu anlamsız ve gereksiz kavgalar umarım yaşanmaz, bizler bu sezonun olabidiği kadar düzgün bir şekilde bitmesini istiyoruz, her zaman söylediğim bir şey var, haksızken gelen şampiyonluk beni mutlu etmeyecektir, hani derler ya söke söke diye, işte öyle olmalı herşey. Bu arada Galatasarayın üzerinde fazla durmadım çünkü onlarda o ışığı göremiyorum, dün samiyenin önünden geçiyordum maç çıkışına denk geldim, taraftarlarında yüzünde bu ışık yoktu, kendilerinin inanmadıkları şeye ben asla inanmam. Ayrıca başka şeylerle uğraşacaklarına başkanlarını istifaya çağırıyorlar böyle kritik bir zamanda. Galatasaray boş bir takım bu sene gözümde..

Benim fikrime göre Beşiktaş şampiyon olacaktır, bunu üç yada dört hafta sonra göreceğiz hepimiz, içimden geçen tabiiki beşiktaş ama hakeden kazansın yinede diyorum, ama fenerbahçe olacağına herhangi bir takımın olmasınada ayrıca razıyım.

 
Toplam blog
: 4
: 377
Kayıt tarihi
: 29.01.07
 
 

24 yaşında İstanbul doğumlu, devamlı sektör değiştiren, buna rağmen hala mesleği netlik kazanmamış, ..