Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Murat GÜLCEK - Yakamoz35

http://blog.milliyet.com.tr/gulcek

18 Nisan '10

 
Kategori
Futbol
 

Şampiyonluğa çeyrek kala

Şampiyonluğa çeyrek kala
 

http://www.superfb.com/galeri.php?frm_id=621&sira=4#galeri_anchor


Fenerbahçe' yi neden seviyorum biliyor musunuz ???

Kazanması gereken maçları kazandığı için seviyorum. Evet her zaman böyle oluyor. Nerede stresli ve kazanması gereken bir maç varsa onu hangi şartlar altında olursa olsun kazanmayı biliyor.

Puan kaybettiğimiz maçların çoğu, güç olarak bizle aynı kefede olmayan takımlar oluyor. Bu maçlarda takım konsantre olamıyor. Maç önemsenmiyor yada yeneriz nasılsa gibi bir kafa yapısıyla çıkılıyor ve puanlar boşa kaçırılıyor. Oysa ki en çok derbi kazanan takım Fenerbahçe.

Maçtan bahsedecek olursak. İlk yarı güzel futbol oynandı diyebiliriz. Yada 2.yarıya oranla daha iyi oynandı diyebiliriz. Alex'in erken gelen sol kroşesi Beşiktaş'ı oldukça oyundan düşürdü. Erken yenilen gol her zaman takımların başına bela olmuştur. Fakat Fenerbahçe'nin gol olması gereken bir kaç pozisyonu daha vardı. Bunun karşısında Beşiktaş'ın pozisyon üretemediğini gördük. Fenerbahçe için olduğu kadar Beşiktaş içinde çok önemli bir maçtı fakat Beşiktaş maçın önemini algılayamamışcasına oynadı. Bazı bölümlerde etkili olsalarda gol yollarında beceriksizlikleri göze çarpan yanlarıydı.

Volkan her maçta olduğu gibi bu maçtada kritik bir kurtarışla takımına üç puan getiren adamlardandı. Penaltı pozisyonları, sarı kartlar, kırmızı kartlar ve kart olması gereken pozisyonların hepsi tartışmaya açık pozisyonlardı. Fakat bizim için üç puan önemliydi. İyi bir futbol oynadık demiyorum ama Beşiktaş'ta iyi değildi. Biz bizim için gerekli olanı aldık ve yolumuza devam ediyoruz. Artık önümüzdeki maçları kazanıp Bursaspor'un puan kaybetmesini bekleyeceğiz. Bu stresi kaldıramayacak olan Bursaspor'un mutlaka puan kaybedeceğini düşünüyorum. Önemli olan bizim maçlarımızın hepsi kazanabilmemiz.

Bugün Şampiyonluğa bir adım daha yaklaştığımızın bilincindeyiz.
Haydi Fenerbahçe'm sana güveniyoruz...

Murat GÜLCEK.

18.04.2010

Bu blog Canlı Maç Anlatımı sayfamızda da yayınlanmaktadır

 
Toplam blog
: 150
: 1014
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

İzmirliyim;Şehrimi ve ülkemi seviyorum.Yaşamayı seviyorum. Eğlenmeyi, eğlendirmeyi seviyorum..