Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '13

 
Kategori
Sivil Toplum Kuruluşları
 

Samsun Büro Memur-Sen 1 başbakanlık 11 bakanlık ve 53 genel müdürlük personeline hizmet veriyor

Samsun Büro Memur-Sen 1 başbakanlık 11 bakanlık ve 53 genel müdürlük personeline hizmet veriyor
 

 
Samsun Büro Memur-Sen Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa KARABİBER, Yönetim Kurulu Üyeleri, Barbaros AYDURMUŞ, Osman ÇIRAK, Kazım ALAKUŞ ve Hacı ŞAHİN ile Eski Yönetim kurulu üyesi Ömer ÇETİN'in katılımıyla, Büro Memur-Sen Genel Merkezinin Ankara hizmet binasının açılışına katıldı. Yönetim kurulu üyeleri ile genel merkez ve Gençlik ve Spor Bakanlığa ziyarette bulundular.
 
Karabiber, Sendika olarak 1 Başbakanlık, 11 Bakanlık, 53 Genel Müdürlük çalışanlarına hizmet verdiklerini, Yetkili sendikacılık hizmetini yerine getirdiklerini, Bu zamana kadar yapılmayanları yaptıklarını ve yapmaya devam edeceklerini,  Çalışanların haklarının korunması noktasında ziyaretlerde bulunduklarını, Genel Başkan Yusuf YAZGAN ve Genel Başkan Yardımcıları ile görüşerek sorunları aktararak. Çözüm önerileri konusunda görüşmeler yaptıklarını, talep ve istekleri karşılamak için gece gündüz yönetim kurulu ile beraber çalıştıklarını, hak mücadelesinin yanında sosyal ve kültürel sendikacılık anlayışının genel Merkezin de desteği  ile devam ettiğini, Yeni binanın Sendikamıza hayırlı olmasını diliyorum. Binanın kazandırılmasında Genel Başkanımıza ve yönetim kurulu üyelerine teşekkür ediyorum. 
 
Genel Başkan Yardımcısı İdris MADEN eşliğinde Gençlik Ve spor Bakanlığının ziyaret edilerek Genel Müdür Yardımcısı Ömer ALTINSOY ve Müsteşar Yardımcısı Aslan KARANFİLİ ziyaret ederek kurum çalışanlarının taleplerini ilettiler.
 
 
Toplam blog
: 105
: 112
Kayıt tarihi
: 27.11.12
 
 

Samsun Valiliği, İlkadım Kaymakamlığı, Samsun İntermet Kurulu, Türkiye Bilişim Derneği Samsun Şub..