Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '13

 
Kategori
Sivil Toplum Kuruluşları
 

Samsun büro Memur-Sen'den kaynaşma yemeği

Samsun büro Memur-Sen'den kaynaşma yemeği
 

Samsun büro Memur-Sen Gençlik Hizmetleri ve Spor Müdürlüğü Çalışanları ile Canik Kaymakamlığı Personeline Yönetim Kurulu Üyelerinin katılımı ile Çağla Yemek Fabrikasında Kaynaşma Yemeği Düzenledi.


Samsun Büro Memur-Sen Yönetim Kurulunun düzenlemiş Olduğu kaynaşma yemeğinde, Açılış Konuşmasını Yapan Yönetim Kurulu üyesi Kazım ALAKUŞ'un konuşmasından sonra Söz alan Samsun Büro Memur-Sen Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa KARABİBER, Yönetim Kurulu Üyeleri Barbaros AYDURMUŞ, Osman ÇIRAK, Hacı ŞAHİN, Ali ÖZBEK ve Kazım ALAKUŞ ile Kurumlardaki görevli personelin katılımı ile Çağla Yemek Fabrikasında gerçekleştirildi. 100 kisinin üzerinde gerçekleşen kaynaşma yemeğinde Konuşan KARABİBER; Yemeğe katılan amir ve memurlara teşekkür ederek, Kamuda çalışan memurların hak ve özgürlükleri için profesyonel olarak sendikacılık yaptıklarını, çalışanların sorunlarının çözümü noktasında yönetim kurulu ve genel merkez ile birlikte titizlik ile çalıştıklarını, sosyal ve kültürel faaliyetlerin artarak devam ettiğini, Acık öğretim Dersleri ve İngilizce kurslarını başlayacağını, sendika olarak eğitim ve öğretime önem verdiklerini, kurum ve kuruluşlardaki görevli tüm memurlara kurumlar bazında kaynaşma yemeklerinin verileceğini beyan etti.


Samsun Büro Memur-Sen Şube Sekreteri AYDURMUŞ, Sendika olarak birçok kazanımlara izma attığımızı, Gençlik ve Spor Hizmetleri Çalışanlarının mevcut hakanları ve kazanımları konusunda bilgiler verdikten sonra Katılımcılara teşekkür etti.


Samsun büro Memur-Sen Yönetim Kurulunun verdiği kaynaşma yemeğinin ikincisi Sosyal Güvenlik Kurumu Çalışanlarına Samsun Öğretmen evinde olacağı, sendikalı sendikasız herkesin yemeğe davet edildiğini, diğer kurum çalışanlarına da kaynaşma yemeğinin devam edeceğini belirtiler.

 
Toplam blog
: 105
: 112
Kayıt tarihi
: 27.11.12
 
 

Samsun Valiliği, İlkadım Kaymakamlığı, Samsun İntermet Kurulu, Türkiye Bilişim Derneği Samsun Şub..