Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '13

 
Kategori
Sivil Toplum Kuruluşları
 

Samsun Büro Memur-sen görev dağılımı

Samsun Büro Memur-sen görev dağılımı
 

 
07.07.2013 Tarihinde yapılan 5. Olağan genel Kurulda seçilen yeni Samsun büro Memur-Sen Yönetim 
Kurulu Sendika binasında Toplanarak Görev dağılımı yaptı.
 
Samsun Büro Memur-Sen Yeni Yönetim kurulu ve görevleri
 Büro Memur-Sen Samsun Şube Başkanı Mustafa KARABİBER
Büro Memur-Sen Samsun Şube Sekreteri Barbaros AYDURMUŞ
Büro Memur-Sen Samsun Mali sekreteri Osman ÇIRAK
Büro Memur-Sen Samsun Teşkilatlandırma Sekreteri Kazım ALAKUŞ
Büro Memur-Sen Samsun Basın Sekreteri Gülcan ÇAVUŞOĞLU
Büro Memur-Sen Samsun Toplu Görüşme Sekreteri Hacı ŞAHİN
Büro Memur-Sen Samsun Eğitim ve Sosyal İşler Sekreteri Ali ÖZBEK
Olarak belirlendi.
 
Karabiber yaptığı açıklamada,  ‘’beni başkanlık görevine seçtiğiniz için tüm yönetim kururulu üyelerine teşekkür ediyorum. Sendikamızın yeni yönetim kurulunun hayırlara vesile olmasını diliyorum. Seçildiğimiz bu görevin tamamen gönüllülük esasına dayanan sivil toplum kuruluşu olduğu, kendimizden ve ailemizden fedakarlıklar yaparak, Büro Memur-Sen ailesi olduğumuzun bilinci ile görev yapacağımızı belirterek amacımız üyelerimize en iyi ve en doğru hizmeti sunmak, hak menfaatlerini en iyi şekilde korumak ve savunmaktır. Talepleri değerlendirip ilgili makamlara sunmaktır. Yeni dönemde sosyal ve kültürel sendikacılık anlayışı sergilemeye artacak faaliyetlerimiz ile devam edeceğiz. Kadın komisyonlarının yanında gençlik komisyonu, arge komisyonu gibi komisyonların en kısa zamanda kurulacaktır.  İlçe ve iş yeri teşkilatlarının ziyaretlerinin yapılarak, üyelerin taleplerinin yerinde tespitinin yapılacaktır. Bilgi teknolojilerinin en üst düzeyde kullanılacak, üyelerin taleplerinin yazılı hale getirilecektir. İlgili kurum ve kuruluşların yetkililerine iletilerek takibinin yapılacaktır. İlgiliye bilgi verilecektir. Samsun Büro Memur-Sen Yönetim Kurulu olarak yetkili sendika olduğumuzun bilincinde üyelerimiz için faaliyetlerimiz artışla devam edecektir ‘’dedi.
 
 
Toplam blog
: 105
: 112
Kayıt tarihi
: 27.11.12
 
 

Samsun Valiliği, İlkadım Kaymakamlığı, Samsun İntermet Kurulu, Türkiye Bilişim Derneği Samsun Şub..