Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '12

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Samsun Kültür Sanat Dergisi

Samsun Kültür Sanat Dergisi
 

Dergi Tanıtım Programından


Samsun Vali Yardımcısı Mesut Taner Genç’in öncülüğünde, Samsunda faaliyet gösteren Ulusal ve Yerel tam 21 Vakıf ve Derneğin katılımı ile kurulan Samsun Kültür Sanat Platformunun yayınladığı Samsun Kültür Sanat Dergisi'nin tanıtımı Yelken Kulüpte gerçekleşti.

Bu çalışmayı ve yayınlanan dergiyi önemsiyorum.

Bugüne kadar yapılması düşünülen ancak bir türlü hayata geçirilemeyen hasretini duyduğumuz bir faaliyete imza atıldı.

Samsuna İlk adım şehri de diyoruz ya.

Adına uygun oldu.

Bu alanda da yine bir ilk adım atıldı. Samsunun kültür ve sanatında etkin ve yetkin isimlerinin katıldığı tanıtım programında konuşan Samsun Valisi Sn. Hüseyin Aksoy’da bu tespitlere yer verdi.

Dergi büyük beğeniyle karşılandı.

Bu çalışma özelde Samsun genelde ülkemiz için bir kazançtır.

Derginin Genel Yayın Yönetmenliğini kültür ve sanata gönül vermekle kalmayıp, büyük çaba harcayan bu alanda başarılarıyla tanıdığımız Sevgili Uğur Dedenin yapıyor olmasının da kaliteyi artırdığını düşünüyorum.

Bundan böyle Şehrimizin geleceği adına ciddi projeler üretileceğinden kuşkum yok.

Elde edilen bu birlikteliği desteklemek ileri adımlar atmasını sağlamak şehri düşünen insanların boynunun borcudur.

Çalışmayı ve alınan neticeyi görünce içimden artık bu şehirde birbirimize “elde var laf” diyemeyeceğiz diyerek düşündüm.

Çünkü bu çalışma lafın ötesine taşmıştır.

Başka illere de örnek bir çalışma doğmuştur.

Kısa zamanda buna benzer yapılanmaların gerçekleşeceğinden kuşkum yoktur.

Bu platform ve dergi Samsunumuzun birlikteliğinin belgesi niteliğindedir.

Demek ki isteyince oluyormuş.

Demek ki bencillikten ben demekten uzaklaşılıyormuş.

İnanınca güvenince bu da oluyor olabiliyormuş.

Hem de her kesim, her düşünce aynı masa etrafında toplanıyormuş..

Toplanmak ne kelime bilgi fikir ve düşünce yumağı olup el ele vererek halay çekebiliyormuş.

Bir araya gelemiyoruz diyerek kimseye haksızlık etmeye hakkımız yok.

Artık kimse gıdasını sen ben ayırımı yaparak almaya kalkışamayacak.

Kimse sermayesini ve yükünü bu ayrımcılıktan tutamayacak.

Söylenecek güzel şeyler var.

Sözün güzelini işin başlangıcından bugüne getiren güzel insanlar yapmıştır.

En güzel sözü onlar söylemiştir.

Hele tanıtım gecesi ortaya koydukları tablo yazmak istediğimiz en güzel kompozisyonlardan birisiydi.

Oldu da…

Bundan sonra daha güzel günlere…

Emeği geçenleri kutluyorum.

 
Toplam blog
: 574
: 922
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Samsun Yazarlar Derneği (Kurucu) Başkanı. 12 kitabı neşredildi. Türk Güreşinin Sembol ismi Yaşar ..