Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '12

 
Kategori
Güncel
 

Samsunda,Gençlik ve Spor Bayramında erkekle bayanı güreştirdiler !..

Samsunda,Gençlik ve Spor Bayramında erkekle bayanı güreştirdiler !..
 

resim..(Radikal )


Daha ne rezaletlere tanık olacağız kim bilir?..

İki güreşçi çıkıyor meydâne...

İkisi de biribirinden merdâne...

Biri erkek.. Biri dişi...

Bunu yapan, hazırlayan  iki-üç kişi

Atıyorum...

Birisinin adı :Ferdi...

Diğerinin adı :Ferdâne...

Haydaa!..

Ferdi...

Ferdâne..

Allahım aklıma mukayyet ol !..

Aziz Nesin öyküsü mü bu ?..

Bu ne zaka... Bu ne akıl.. bu ne beceri..

Bu nasıl eğitim denetimi ?..

Bu proğram haftalar öncesinde hazırlanır...

Milli eğitim müdür muavini, inceler (?) imzalar...

Milli Eğitim Müdürü, onaylar (?) imzalar...

Vali muavini onaylar, (?) imzalar...

Vali onaylar (?) imzalar...

Ortaya bir bayan, bir erkek güreşçi çıkar...

Başlarlar güreşe...

Her ikisi de mayolu...

Biri tek dalar... Kündeye getirmeye çalışır..

Diğeri arkaya dolanıp iki puan almak ister...

El enseler çekilir...

Kıspete el atılır...

Ata sporunun gereği olarak göğüslerden sıkıştırılıp salto atılır...

(İnanmayan resme baksın )

Yine çok nizamidir... Mayodan yakalanır, apış arasından kaldırılır...

Muhteşem taklalar atılır...

Köprüler kurulur...

Ve protokol hayranlıkla izler !..

Ve

Kündeeee !.....

Galip olanı bilemiyoruz...

Ama...

Mağlup çok...

Kündeye gelen aslında eğitim sistemidir.

Sırtı yere gelenler, bu rezaleti ortaya getiren sorumsuz, sorumlulardır.

Atatürk'ün Kurtuluş Savaşını başlattığı Samsun'da olur bu vak'a...

Üstelik kısa şort giyiyor diye gençlere yasaklanan stadyum bayramı tebligatının hemen ardından yaşarız bu skandalı !..

El insaf !..

*********

Samsun'da 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında bir kadın sporcu ile erkek rakibinin güreşmesi olayına ilişkin inceleme başlatıldı.

Samsun Valisi Hüseyin Aksoy, söz konusu haberle ilgili bir açıklama yaptı.

Vali Aksoy açıklamasında, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı'nın 93. yıl dönümü nedeniyle Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü'ne bağlı sporcular tarafından etkinlikler gerçekleştirildiğini belirterek, “Bu etkinlikler sırasında ata sporumuz olan güreş içinde yer almayan bir bayan ile bir erkek sporcunun gösterisi ile ilgili inceleme başlatıldı” dedi. (aa)

********

Şimdi asıl suçlu bulunur...

Suçlular, atıyorum...Ferdi ve Ferdane'dir...

Baş sorumlu ,sorumsuz kişi kükrer :

-Utanmıyor musunuz siz  böööle güreşmeye yaw ?..Verin cezayı bunlara !..

-Ama siz bayıla bayıla seyrettiniz amirim !..

-Töööbe... töööbe benim ne günahım var... Ben ATA sporu seyrediyorum sanıyorum yaw...

Vali Bey ne yapsın...

Herkes vali olamaz... Kolay iş değildir...

Müdürler ne yapsın ?..

Mevzuat efendim mevzuat !..

Akıl ve mantık işlemeyince neylesin mevzuat !..

Bakalım, görelim; yine kimler sümen altı edilecek ?..Hangi, garibin başı yanacak ?..

****************

*Kaynak ve resim :Radikal

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..