Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

sufi-su /Emel Yeşilkayalı

http://blog.milliyet.com.tr/sufi-su

02 Haziran '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Sana...

Sana...
 

Seni ne zaman yazacağımı sormuştun...
Ben seni çoktan yazdım...

Ben seni...
Başkaları sıkıntıdayken ben rahat edemem dediğinde,
Yazdım...

Ben seni...
Evlilik yapmak istediğin hiç bir şey için engel değil dediğinde,
Yazdım...

Ben seni...
Ben olduğum yerde kalmak istediğimde bile, daha iyileri için itelediğinde,
Yazdım...

Ben seni...
Ulaştığım her yerde benimle gurur duyduğunda,
Yazdım...

Ben seni...
Başımıza tüm gelenlerden sonra hala ayakta durup, mücadele edebildiğinde
Yazdım...


Geçen yıllara ve iki güzel çocuğa rağmen
Sendeki görüntüm hala güzel olduğunda
Seni yazdım...


Ben seni çoktan yazdım.
Sana yazıldım...


Sevgiyle kalın...

 
Toplam blog
: 76
: 1567
Kayıt tarihi
: 28.03.09
 
 

Merhaba, ben sufi-su. Sosyal hizmet uzmanıyım. Yıllarca korunmaya muhtaç çocuk çocuklar, koruyucu..