Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Sana alışıyor muyum ne?

Sana alışıyor muyum ne?
 

Seni düşünüyorum sık sık. 

Rüyalarımda güzel yüzün 

Görünce sen gelmez aklıma hiç hüzün. 

Sana alışıyor muyum ne? 

Huzur istediğimde saçlarını kokluyorum 

Daha derine çekiyorum mis kokunu hep benimle olsun diye. 

Senden önce bomboştu kalbim. 

Sigaramdan bir nefes çeker, hüzün veriridim 

Dumanıyla uçar giderdi kederlerim. 

Şimdi.. 

Sana alışıyor muyum ne? 

Umutlarım seninle taze 

Seninle can bulur çiçekler, böcekler. 

Bu gökyüzü mavi miydi bu kadar daha önce? 

Yağmurdan sonra toprak bu kadar güzel kokar mıydı? 

Bilmezdim senden önce bu kadar şair ruhlu olduğumu. 

Sana alışıyor muyum ne? 

Alışkanlıklarımı sever oldum artık. 

Her sabah seni göreceğimi bilerek uyanmayı. 

Sana yeni şiirler yazacak olmamı 

Senin için söylenmememiş yeni kelimeler aramayı . 

Sana alışıyor muyum ne? 

Çok geç... 

Alışmışım artık... 

 

 

 
Toplam blog
: 47
: 434
Kayıt tarihi
: 25.12.10
 
 

Her şeyin anlamsızlaştığı, çarpıklaştığı günleri dehşetle izliyorum. Çocuklarımın geleceği  için ol..