Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '15

 
Kategori
Şiir
 

Sana bir şey diyeyim mi?

Sana bir şey diyeyim mi?
 

Gece yağmurlarına
Diyorum ki;
Rutin şırıltınız ile birlikte,
Karanlığınızdan bir gökkuşağı çıksa!
Ama olmuyor
Gece yağmurları hep karanlığa düşermiş!
 
Yaşamdan zaman çalarak,
Hayat bir yandan çeşmesinden akıyor
Oysaki suyun sesini bile duymuyorum
Bir sükûn hâli ile öylece durmaktayım…
 
Sana bir şey diyeyim mi?
Aklıma sıcak günler geldikçe
Şimdiden titriyorum!
Anlayacağın Yaz yaklaştıkça üşüyorum!
Hem sonunda hiç bir şey kalmadığı gibi,
Zaten Yaz da bitecek…
 
En iyisi kısa kesmek!
Kısaca diyeceğim şu ki;
Şimdi beni arasan,
“Bu gece yanındayım” desen…
 
 
Bojidar Çipof
21 Nisan 2015 Yeşilköy
 
 
Toplam blog
: 336
: 625
Kayıt tarihi
: 29.01.10
 
 

Araştırmacı yazar BOJİDAR ÇİPOF: 1953 yılında İstanbul'da doğdu. Ailesi; Ege Makedonyasından İsta..