Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ekim '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sana da oluyor mu??

Sana da oluyor mu??
 

Alıntı...



^^
‘’Aaalo!’’
‘Efendim aşkım?’’
‘’Ya kuzum biliyorum daha telefonu kapatalı iki dakika oldu ama bunu sormam gerek…’’
‘’Neyi bitanem,neymiş benim güzel sevgilimin aklını kurcalayan…Sor bakalım!’’
‘’Ya aşkım,sende telefonu kapatınca sanki o kadar konuşmamışız,sesine doyamamışım gibi bir özlem oluyor mu?Sonra ne bilim suratındaki o salak gülümseme daha bir yayılıyor mu??’’
‘’ : ))))) Bu muydu kuşum aklına takılan yaf?Bende bir şey oldu sandım güzelime : ))’’
‘’Ya gülme ama,aklıma takıldı sorayım dedim hem bahane olsun iki dakika daha sesini duyayım diye aradım,soruyorum : ) Hem cevap vermediğine göre sen benim gibi düşünmüyorsun telefonu kapatınca… ‘’
‘’Oy tatlı cadım olur mu hiç,hemen nasıl yorumluyorsun olayları kafandan şaşırtıcı valla : )) ‘’
‘’….’’
‘’Oluyorum tabi bitanem sanki hiç konuşmamışız gibi daha bir özlüyorum ben aşkımı,sonra böle acayip bir sırıtma yayılıyor yüzüme,daha çook düşünüyorum seni…’’
‘’Hımm!!...’’
‘’Hım ya! Oy kuzuuuu, çok aşığız biz meleğim ondan hep böle konuşalım istiyoruz ki telefonu kapatınca da daha çok özlüyoruz,ee aşkın o tatlı gülümsetişi de daha çook yerleşiyor yüzümüze o zaman,bu bende de oluyor yani,çünkü sana çoook aşığım…’’
‘’: )) Canım sevgilim benim yaf! Neyse neyse hadi kapatalım da işine bak ben iki dakika daha sesini duyayım diye bahane olsun istedim sanırım,ee biliyorsun şımarık bir nişanlın var…’’
‘’Bilmem mi hiç!Ama ne de yakışıyor benim nişanlıma bu tatlı haller: )’’
‘’Bir kerede kötü oldu de,cadısın oyalama beni de yani : )’’
‘’Demem ki,diyemem kii : ))’’
‘’: ))))) Çok aşığım sana bea,çokta tatlısın…Hadi bitanem ben gevezeyim sen benden betersin hadi işimize dönelim …’’

………

Hiç mi demez bir insan ‘bunun için mi aradın,oyalama beni seda, bu ne saçma soru’ diye,demez benim aşkım…Öyle melek öyle sabırlıdır benim bitanem.Birde o kadar açıklamasını yapar yani…Şimdi gel de aşık olma bu adama…
‘Hiç mi üzmez bu adam beni,hiç mi kızmaz yahu!’ diyorum kendi kendime,ve çoğu zaman da ona,oda ‘kızınca kötü oluyorum tabiî ki ama sana hiç kızmıyorum,hem seni üzmeyi asla istemem kii ’ diyor…
Öyle tatlıdır işte kuzum…
Ben hep diyorum ben şımarık o ise sabırlı,ben cadı o melek,ben asabi o hep sakin,ben panik o sükut…Ben aşık o, aşk…^^
Şimdilerde küçük bir şımarıklık ya da iki dakika daha fazla sesini duymak için değil,iyimi rahat mı diye bile arayamıyorum sevdiğimi …Yazılarımı kurcalarken buldum bu yazımı,ve o iki dakika daha fazla konuşmak için bahaneler yarattığımız zamanları,sevgilimi çook özledim…Bitsin şu ayrılık her anı konuşarak geçireceğiz galiba….

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..