Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '15

 
Kategori
Deneme
 

Sana dair

Sana dair
 

Yaşamak mucize artık...


Her güzel güne vuran gölge

Gözlerimde acı

Her acı güne vuran gölge

Gözlerimde sen

Ben demedim mi !

Derdin ...

*

*

-- Çok soğuk gelmiyorsun artık,

Hayırdır şimdi de benimle mi ? Konuşmaya başladın

-- Zaman yaklaştırıyor sanki ..Sanki ben de hızlandırıyorum

Gülmek istiyorum ama gülemiyorum haline seni karşıdan izlemek ne güzel

-- Geçen zamanlar da seni güzelleştiriyor, bir gün eksik beş gün fazla ne çıkar ki demeye başladım.

Aziz Nesin geldi aklıma ''sevgiye on kala ölüme beş''

-- Benim de Yaşar Kemal ''o iyi insanlar o güzel atlara binip gittiler'' ...

   Gelesin tutmuş !

-- Gidesim tutmuş,

 *

*    

Ben demedim mi !  

Hala diyorsun  !

Korkuyorum, giderken baktığın  gibi bakma !

Unutmalısın,

Gölgeni de alıp gittin ya,

Gidesin tutmuş !

Gelesim  tuttu.

*

*

Özlem / hasret / öfke

Sana dair aynı sahneler

 

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..