Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Sana dokunan o rüzgarım ben...



Eğer özlediysen,

Gönül telinde bir sızıysam
Ve hala seviyorsan beni.
Yüzünü esen rüzgara dön.
Sana dokunan,
O rüzgarım ben.
Senden uzakta olsam da...


Özlediysen beni,
Yanında olmamı istiyorsan...
Yüzünü esen rüzgara dön.
Sana dokunan,
Saçlarını savuran,
O rüzgarım ben.
Senden uzakta olsam da...


Arada bir,
Gökyüzüne bak.
Yüzünü yağan yağmura çevir.
Sana dokunan,
Yüzünü ıslatan,
Saçlarından süzülüp,
Bütün bedenini sarıp sarmalayan,
O yağmurum ben.
Senden uzakta olsam da..


Rüzgarın her esintisinde,
Ben varım.
Bir nefes gibi...
Yağmurun her damlasında,
Ben varım.
Gözyaşlarımız gibi...
Senden uzakta olsam da...



Cemal Hüseyin Çağlar, Bozüyük; 25.01.2001



 
Toplam blog
: 323
: 2029
Kayıt tarihi
: 04.09.06
 
 

Yaşanan her hayat en iyi hayattır; yeter ki içinde kötülük olmasın!.. ..