Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Şair-Yazar: Ahmet Ünal ÇAM

http://blog.milliyet.com.tr/edebi

13 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Sana dünya

Öyle bir asırdayız, öyle ki bu devran,

Ağlar masumlar, zalimlere her gün bayram

Koşar adım yayılmakta kötülük

‘Set olam’ dedim, aştı bendi, içime sindi

Gönül gönül yenilirken, yeni hucum için ricat ettim

Sonra verdim kararım,

“Bütün kötülükler toplansın içimde

Ki ölümüm hediye olsun dünyaya”

İnanıyorum böyle bitecek bu kötü rüya

Bırakmadan eyvallahımı bile, gideceğim…

Gidecek benimle yalan, dolan, riya

Son hediyemdir ölümüm sana dünya

hediyemdir ölümüm sana dünya

ölümüm sana dünya

sana dünya

Oysa umutluydum dün ya!...

Ahmet Ünal ÇAM

 
Toplam blog
: 63
: 411
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

Şair-Yazar: Ahmet Ünal ÇAM 1967 Çankırı doğumluyum. Hayatımın çoğu Ankara'da geçti. Kamu'da çalışı..