Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '15

 
Kategori
Müzik
 

Sana eksik kalan kalbimi kim biliyor? Şarkımı Melahat Gürses okudu.

Sana eksik kalan kalbimi kim biliyor? Şarkımı Melahat Gürses okudu.
 

TURHAN TAŞAN - MELAHAT GÜRSES - MUSTAFA COŞKUN - NAZAN ŞARA ŞATANA


“SANA EKSİK KALAN KALBİMİ KİM BİLİYOR?” Dedim. Bestekâr Mustafa Coşkun ‘Soralım’ dedi ve besteledi. Üstat Turhan Taşan beyefendi, ‘TRT Radyo Nağme’de-Yeni Şarkılar’ programına koyalım dedi. Melahat Gürses hanımefendi de şarkıyı icra etti.
 
NE MUTLU BANA
 
*
 
Hüseyni makamında bestelenen, ‘Sana eksik kalan kalbimi kim biliyor ’adlı şiirimi Melahat Gürses Hanımefendiden dinledim. O kadar çok heyecanlandım ki, inanın gözlerim doldu.
 
Bu başka macera başka bir heyecan.
 
Üstat, Turhan Taşan Beyefendinin TRT RADYO NAĞME  – YENİ ŞARKILAR programında güftesi bana ait, bestesi Mustafa Coşkun Beyefendiye ait bu eseri yayınlamasından gerçekten çok etkilendim.
 
Gelin de sevinmeyin.
 
Gelin de mutlu olmayın.
 
Üstelik bu çok değişik bir duygu.
 
Sanatın her hali güzel.
 
Sanatın her halinin lezzeti farklı.
 
Ben Bestekâr Mustafa Coşkun Beyefendiyi hayretler içinde izliyorum. Müzik olayı sanki onun ruhu. Bütün enstrümanları çalabiliyor, sesi güzel okuyor, notaya döküyor ve beste yapıyor.
 
Bu kadar çok hüneriniz olacak ve siz bu kadar mütevazı olacaksınız. Elbette normali bu yükseldikçe tevazuu içinde olursunuz.
 
Şaşırıyorsunuz. Bu zamanda az rastlanıyor!
 
Gerçi, gerçek sanatçılar böyle değil midir?
 
Turhan Taşan Beyefendiyi de tanıyınca anlıyorsunuz, sanatın ve sanatçının ne olduğunu.
 
İnanıyorum ki bu yürekleri kocaman olan insanlar daha çok müzik adına başarılara imza atacaklar.
 
 
 
Nazan Şara Şatana
 
 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....