Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Sana ey Sevgili

Sana ey Sevgili
 

sanadır ey sevgili


Bir bakışına vuruldum,
Sevdan ile yanıp durdum,
Adını aşk koydum,
Sana ey sevgili.
Tebessümüne kurban,
Gülüşüne hayran,
Sevginle yanan,
Bu benim adı canan.
Adın dillere destan,
Bakışın yüzlerde gülistan,
Gönlümde yanan,
Sensin ey sevgili.

Bakışındı beni benden alan,
Gülüşündü içimi yakan,
Ben sana hayran,
Adın Aşk’tan,
Sensin ey sevgili.
Yüzümü aydınlatan,
Yüreğime ay gibi doğan,
Mutluluğun gecemin tacı,
Sana ey sevgili..
Ömrümün tümü,
Yarınlarımın umudu,
Benim diğer yarım,
Senindir ey sevgili..

 
Toplam blog
: 195
: 932
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

Ben kimim ne yaparım? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma tak..