Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '17

 
Kategori
Aile
 

Sana Geldim Anne

Sana Geldim Anne
 

Ben çocuktum, ben büyüdüm...

Haftaya bugün 2 yaşında bir çocuk annesi olacağım.  5 yıl 6 ay 24 gündür bir adama aşığım.  Hayatım geldi geçti; yaşandı, yaşanacak… İçimde bitmek tükenmeyen bir acı var. Üstümden atamadığım bir korku, büyük bir eziklik ve kendini bir tüürlü beğenememe hali var.

Bir kelime, 4 harfli, dünyanın bütün acılarından, korkularından, kötülüklerinden seni koruması için var olduğunu sandığın kişi… anne.  Benim en büyük pişmanlığım, en acı günlerimin nedeni, bitmek bilmeyen göz yaşlarımın nedeni. Tüm travmalarımın, intiharlarımın altında yatan neden: annem.

Bu kadar keder neden mi? Anlatırım, belki sonra.

Peki bir türlü devam edemediğim hayatım, beni yavaşlatan pırangamdan kurtuluşum,  her adımımda 2 geri gitmemin çözümü?

…………..

İşte burada bitiyorum, bir türlü ileri gidemiyorum. Sabahlara kadar hazırladığım hayatımın kurtuluşu seneryosu bir anda rüzgara kapılıp gidiyor.

 
Toplam blog
: 4
: 92
Kayıt tarihi
: 11.06.16
 
 

İnsanım işte, şu anda hayatta olan, 3 yaşında, üniversite mezunu, çalışan, %87 engelli, evli, bir..