Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '16

 
Kategori
Şiir
 

Sana geldim

Sana geldim
 

Ya yar, ben sana geldim

Ardımda bıraktım geçmişten yükümü

Bir nebzesini dahi koymadım heybeme

Kibirden, kederden ve gözyaşımdan

 

Sana geldim ey yar,

Kırgınlıklarımda kırıldımda parçalandım

Öfkemde yandım da kül oldum

Lakin ardımda koyup sana geldim

 

Duymazmısın sesimi ey yar

Nefes tükenmiş, hitap mahsun

Çıkmaz belki sesim suskun

Yakısı ol da, sende yankılanayım yar

 

Sana geldim ey yar

Günahıma yetmez sevaplarım

İsyanımı bastırmaz sabrım

ve içime sığmaz ilahimle

 

Al beni ey yar

Sar sinende bir köşeye

Sığınsın yüreğim yüreğine

Yıkıntım yılışsın kalbine

 

Ya yar, ben sana geldim.

 
Toplam blog
: 13
: 214
Kayıt tarihi
: 19.07.16
 
 

Kutlu analiz...  ..