Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Sana geliyorum

Sana geliyorum
 

internet


yak lambaları ben geliyorum.
güneş elimde yıldız ile ay gönlümde.
tatlısı baklası dilimde yüregimde.
aç kollarını ben geliyorum.

demir parmaklıkları kırıp
prangaları bir köşeye vurup
mutluluguma neşe katıp
sana sana geliyorum.

zem, zem suyundan
sonkez doya doya içip
semaya şöyle bir el açıp
büyük dualarla sana geliyorum.

sessizligi bir güzel bozup
kalabalık insanları aşıp
yıldızlara şöyle bir bakıp
sana sana geliyorum.

oltamı biraz denize salıp
uskumruyu hamsiyi alıp
bir türkü tuturup
sana sana geliyorum.

kırlangıçı turnayı daga salıp
dag güllerini sana toplayıp
kınalı kuzuyu yeşile salıp
sana sana geliyorum.

ugur böceklerini avuçla toplayıp
niyetlerimi kulaklarına fısıldayıp
göklere dileklerimle ugurlayıp
sana sana geliyorum.
 
Toplam blog
: 57
: 372
Kayıt tarihi
: 09.11.08
 
 

1972 tarihinde İstanbul'da doğdum. İlk ve orta okul tahsilimi İstanbul'da tamamladım. Özel bir şii..