Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '15

 
Kategori
Şiir
 

Sana geliyorum...

Sana geliyorum...
 

Görsel internetten alınmıştır.


Son günlerde

Dalıyor gözlerim uzaklara

Uzaklar mı unuttu beni 

Ben mi uzağım uzaklara

 

Eski bir dost arıyorum 

Candan sıcak, neşeli

Yaşama sevinci veren

Ve alabildiğine dinleyen

 

Yüzü mavi 

Gülüşü serin

Işığı bol

Gerdanı inci dizili

Erguvan kokulu peri 

 

Adını sen bul

Baş harfi "İ"

Son harfi "L"

 

Bakma öyle şaşkın şaşkın yüzüme

Ah emsalsiz, aziz dostum İstanbul

Aç kollarını

Sana geliyorum yine...

 

Ayşegül HAYVAR

18 Eylül 2015

 

 
Toplam blog
: 278
: 1431
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

Bir Kamu Kurumundan emekliyim. Bloğumda; yaşadıklarımı, çevremde gözlemlediğim olaylar ile kendi ..