Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Sana gerek kalmadı.

Sana gerek kalmadı.
 

Ulaşılamaz bilirdim seni

Ellerini tutmayı hayal etmek bile yeterdi bana

Alalacele yataktan fırlardım sabahları

Ama işe geç kalmamak için değildi

Seni görmeye geç kalmamak içindi.

Bomboş otobüsleri kaçırdığım günler oldu.

Tıkış tıkış yolculuklarım senin yüzündendi.

Durakta beklediğim sendin aslında

İçin için erirdim karşıdan göründüğünde

Sadece bir defa sesini duymuştum.

Fazla biletiniz varmı acaba demiştin.

Dilim tutulmuştu, cevap verememiştim

Ertesi gün yine sorsa diye dua etmiştim

Sesini duymak ertesi sabaha kadar oyalamıştı beni

Ama sadece o kadar

Yine bir gün seni beklerken

Bir otomobille geçmiştin durağın önünden

Sağ tarafta oturuyordun, beni görmedin

Baksaydın keşke

Bilet sorduğun halimi son defa görmüş olurdun

Bu gün görsen tanıyamazsın çünkü

Seni unutturacak ne varsa denemeyi denedim

Ama ayyaş damgası yemekten utandım

Şiirlerimle yaşıyorum şimdilerde

Kâh sana kızıyorum yazılarımda

Kâh dünyayı senden ibaret bilen sulugöz halime

Sana gerek kalmadı......



 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..