Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Sana gidiyorum...

Sana gidiyorum...
 

sana gidiyorum...


Gidiyorum sessizce çığlıklara
Ardıma bakmadan son damlada
Gerçekler yalan olmuş bana
Benim gönlüm talan olsa da
Bir çocuk gibi herşeyden habersizce
Kendi dünyama sarılıp
Gidiyorum sensizliğin içinde

Aşkı kelepçeleyip kollarıma
Kendimi zincire vurup hayallerimle
Aşk kokan diyarlardan gidiyorum
Paramparça olmuşum dört bir yanımla
Rüyalarımla yorgun, bitkin yüreğimle
Sensizliğe dalıp sarılıyorum usulce

Sırılsıklam ben sana aşıkken
Bu gönlüm sende yeşerirken
Yağmurlara, rüzgarlara, gökyüzüne seni soruyorum
Çığlığımla birlikte sana gidiyorum
Seni sevdiğim kadar kaybettimse ben
Sevemediğim kadar da yok oluyorum
Sana gidiyorum senle coşuyorum

Sen matem olsan da kalbimde, feryadım bitmiyor
Sessizce sessizliğe boğulup gidiyorum
Ay gecede sana aşkımı gönderiyorum
Bu bedende can yaşarcasına, sana gidiyorum...

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..