Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Sana gitme diyemezdim

Senden bana kalan tek şey vardı. Yaptığın bir yanlışın hediyesi olarak gönderdiğin çiçek!Yüreğimin acısına dayanamadım ve vazgeçtim senin yüreğine dokunabilme çabamdan. Çiçeklerini de attım, bir kaç damla gözyaşımla beraber.Gözyaşlarım aktı ve içim yandı.hissedemezsin...Yüreğim neler hissetti de öyle yandı!
Gözlerim gözlerine bakamadığı andan itibaren kaybediyordu yanımdaki seni.Yüreğim senin avuçlarında can çekişti adeta.Söylesene mümkünmüydü hayat bulmak kollarında. Ben ne kadar salağım bilemezsin...Yüreğim görmezlikten gelmeye çalıştıkça ben sustum!

Ben hayata uzaklardan bakıyordum. Sana sarılmak istedim. İzin vermedin.Dokunup yüreğini dinlemek istedim, sustun duyamadım seni hiç.ben savaştım.Yenik düştüm senden önceki savaşımda da.Vazgeçmiştim, tükenmiştim, sönmüştüm...Göremezsin...Bilemezsin ki hayatı nasıl öğrendim, nasıl vazgeçtim ondan.

Seni sevemezdim zaten.çünkü varlığımı hiçe saymana alışamazdım. Duygusuzluğunu anlayamazdım.Seni paylaşmayı öğrenemezdim ben!!!Sevemezdim...Peki sevebilme ihtimalim?Y a yüreğim yine dinlemeseydi beni, duymasaydı, görmeseydi ve çok güzel zannettiği sevgiyi yaşamak isteseydi?Göze alamazdım değer vermeyi bilmeyen için çaresiz kalmayı.Yakıştıramazdım kendime sana, senin gibi olana, gitme demeyi!!!

Sen de bittin…Yoksun, kolay vazgeçtim sanma, direndim yeterince.Olmayınca olmuyor.Yolun açık olsun.Anlık sevgilerin istediğin yere götürür seni umarım.hayat senin zannettiklerinden daha fazlasıdır. Dikkat et bir gün acı çekerek öğrenmek zorunda kalma bunu. Oyun oynamak gibi değil çünkü çaresizlik.Hayatın bilinmezliklerle dolar.bilinmezlikler seni yollara sürüklerde her yolun başında yine gözyaşı vardır. Gidemezsin, düşemezsin yollara.Kapılar kapanır açılmamak üzere dönemezsin, sıkışıp kalırsın öylece.Kolay değil zannettiğin kadar, ne sevmek ne de sevilmek…

Sana gitme diyemezdim ben.senin gibi olana...Böylesi iyi oldu o yüzden.Hoşçakal…Yüreğimin acısı...

 
Toplam blog
: 15
: 886
Kayıt tarihi
: 16.06.08
 
 

1984 Trabzon doğumluyum. Üniversete mezunuyum.Hayatı sevmek istiyorum ve bunun için uğraşıyorum.....