Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '15

 
Kategori
Deneme
 

Sana hazırlamıştım aşkın en güzel halini şimdi past perfect yani

Sana hazırlamıştım aşkın en güzel halini şimdi past perfect yani
 

Geçer efendim geçer....Sırtımda aşkın ayak izleri ..


Aşkı en güzel ben yazarım ama seninle beraber daha güzel yazarım. Hayaller kurarım senli benli, benli senli, sensiz benli dudağımın sol kenarın da benli, tutuşan, tutum tutum tutuşturan. Ilık ılık  kıvrımlardan aşağıya yayılan.

Hani ...Desem ki sen gelmişsin gülümserken gülümsüyorken senli benli ben öyle sıcak öyle kurak öyle aşina soluksuz. Kımıl kımıl yayılan dalga ve içinde biz bize bize sizsiz ...

Anlaşılmaz bir melodi kulak arkasında dudaklarından dökülen kelimelerde tın tın tınım aşk tınısı aşk kokusu ve sen dağlar kızı Reyhan'ı kıskandıran. 

Hadi sökül gel gecenin koynunda kon başucuma gözlerin dokunsun gözlerime konuşma susarak bak bana..

susarak sev ...

hadi koş gel bana kollarını açarak koş gel sar sarmala konsun bedenim avuçlarının arasına ....

susarak okşa...

sustur gözlerimi konuşmasınlar

takılıp kalmasınlar

duvarlara...

çizmesinler yüzünü

çizmesinler gülüşünü

 

sustur dillerimi anmasınlar

adını sayıklayıp durmasınlar

özlemini sermesinler

özlemine ağıtlar yakmasınlar

 

lar..lar..larrrrr

 

sustur yüreğimi ağlamasın

ağlamasın ağlatmayasınn !

heyyyy

susturun gönlümü

susturun ömrümü

yangın olan hayallerimi

dindiremeyen zamanı...

 

sustur !

susturun !

gözlerimi

dilimi

yüreğimi !

an-ma-sınlar aşkın adını, bakışını, sanışını, şanını

bak !

yüzün yüzüme bağdaş kurmuş sen olup gülümserken, güne geceye bedenim terketmişken hücrelerimi sen kokarken her yanım, çevrelenmiş sağnak sağnak yağışlarınla

yağıyorsun

yağmur yağmur

damla damla

heryanım ıslak

heryanım sen

heryanım sensizlik

her yanım, her yan-ımm

yanın

yangın

alev alev

sıcak

teninden sıcak

hadi gel avuçlarım

avuçlarım

yanık

öp öp de geçcin hasretim

bitsin sensziliğim.

 Bazen karıştırıyorum içimden sen sen akarken kendimi bulamıyorum arayasım da yok aslına bakarsan sevgin nasıl ki güzelse acın da öyle tatlı ki acıttıkça içimi daha bir acıt diyesim tutuyor

seni seviyorum demenin

canım demenin

en güzel yalın halisin

geçmiş zamanın takılarına inat gelecek zamana asılımsın ceğim ceğim ceğim diyen seslenişimin çığlıklarısın ...

çığ çığ büyüyen

öldürüp öldürüp dirilten

hadi !

hadi gel ölelim

tek gerçeğe beraberce gömülelim

hadi gel

hadi

gel

hadiii !

.

 

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..