Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '07

 
Kategori
Spor
 

Sana hiç kıyamam, benim sarı kanaryam!

Sana hiç kıyamam, benim sarı kanaryam!
 

Akşam ohh be diyebileceğimiz bir maçımız oldu.... Hem de penaltılı... Duymayan kalmasın. Diyorum ki keşke her maçımız cuma günü olsa haftasonumuz zehir olmasa. Hem bakıyorum takımda ilk maç olunca güzel oynuyor. Ondan sonra kim ne yaparsa yapsın? Yesinler birbirlerini.. Zaten öyle de olacak. Kıpırtılar başladı.

Geçen yıl ki malum maçtan sonra bu yıl temkinliyim. Son maçı bekleyeceğim. Geçen yıl bir hafta kendime gelememiştim. Geçen yıl o maçı eski BJK'lı bir futbolcunun kayınpederi ile beraber izlemiştik. Adamcağız şampiyonluğa sevinemedi bile. Karısı bizim yanımızda ayıp olacak diye, sürekli uyardı onu. Neyse bu yıl daha anlamlı şampiyonluk olacak!

Fenerbahçe maçları olduğu gün sıkıntılı bir hava olur bizde, eğer yenilirse ertesi gün de sürer. Eşim işe gitmek istemez. Orada GS'li çok olunca. Maç izlerken de birbirimizle atışırız. Ben Deniz ve Ümit'e laf söyletmem. O Tuncay'la Serkan'a... Hele Alex'e koşmuyor.. Ruh yok desin.. Ben çocuğu azarlanmış anne misali başlarım savunmaya:

-Nasıl koşsun zaten sakatlıktan yeni çıktı? Ya da adamın çocuğu hastaymış ne yapsın, aklı ondadır. Ya da sözleşmesini yapmadılar gönülsüz oynuyor, derim.

Akşam yine Alex'in o acıyla kıvranan yüzünü görünce acıdım. Aynı hareket üç kez yapılır mı? Resmen sakatlamak amaçlı ayağına basıyorlar. Amaç başka... Yine de mükemmel bir karakteri var, küfür etmiyor ya da başka şey.

Tümer, Kezman, Edu ve Deivid de hemfikiriz. Bekleneni veremediler. Ortak beğendiğimiz de yok değil MEHMETLER: Yozgatlı ve İnce Memed Aurelio. Ben ayrıca Kim ne derse desin Zico'yu da beğeniyorum.. Gerçi Daum'la daha iyi anlaşıyordum, aynı burçtan olduğum için olsa gerek. O daha akılcı ve önseziliydi... Ona haksızlık yapıldığını düşünüyorum. Bu yıl burada olmalıydı.

İnşallah güzel maçlar izleyeceğimiz bir dönem yaşarız bu kalan haftalarda. Hep destek tam destek diyorum başka bir şey demiyorum.. Esenlikler dilerim.

Bu söz de çok güzel:"İyiler mutlaka kazanır!"

 
Toplam blog
: 480
: 2046
Kayıt tarihi
: 27.03.07
 
 

Üstkimliği ile insan, altkimliği yeterince kalabalık birisi; Eş, anne, öğretmen emeklisi. Doğa, H..