Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

gugi (Güzel Ülkemin Güzel İnsanlarına)

http://blog.milliyet.com.tr/gugi

12 Mart '09

 
Kategori
Siyaset
 

Sana ihtiyacımız var

Sana ihtiyacımız var
 

30 Mart sabahı televizyonun açtığımda halay çekenlerin içerisinde sağcısı, solcusu ve dindar kardeşlerimizi görüyorum. Ülkenin birlik ve bütünlüğü, temiz siyaset, sosyal adalet için aynı seçim sandığında toplandıklarını görüyorum. İstanbul’u, Ankara’yı, İzmir’i ve daha birçok şehirde toplumsal uzlaşmanın sonucunda insanların gözlerine yansımış olduğu mutluluğu görüyorum. Musevi, Ermeni, Kürt’ü, Türk’ü, Laz’ı, Çerkez’i ve diğer vatandaşlarımızın gözlerinden geleceğe umutla baktıklarını, işsiz kalacağım korkusu yaşamadıklarını, çocuklarını en iyi okulara gönderdiklerini, evlerine sağlık ekibinin gelip hasta olanları tedevi ettiklerini görüyorum. Türkiye’nin Ortadoğu’da Kafkasya’da Batı Trakya’da gücünü görüyorum. Türkiye, İran, Irak, Azerbeycan, Türkmenistan’ın birlikte TOK ( Türkiye Ortadoğu Kafkasya )’u enerji ve ekonomik iş birliğini kurduklarını görüyorum. TOK işbirliğinin bu topraklar üzerinde yaşayan herkesin refah düzeyinin artması ve onurlu bir biçimde insanca yaşamaları için gerekli çalışmalarının yapıldığını görüyorum. Ülkemde adeletin hızlı işlediğini, silahlı kuvvetlerine ve emniyet güçlerine olan güven ve saygının arttığı, basının özgür olduğu, bürokratların tarafsız tek hedeflerinin ülke verimliliğine ve başarıya kilitlendiklerini görüyorum. Güneydoğuda huzurun olduğu, herkesin dini, dili ve örf adetini koruyup ve geliştirerek çağdaş toplum yolunda ilerlediğini, işsizliğin ortadan kalktığını, rant kavgasının bittiği, devletin sağlık, eğitim ve barınma konusunda üzerine düşeni yaptığını görüyorum. Siz biz ayrımının olmadığını birlikte yaşamanın mutluluğunu ve kültürel zenginliğini görüyorum. Ya sen?

“Yaşamak bir duvar resmi yapmaktır.
O duvar, insanlığın duvarıdır.
İlk insan ilk taşı koydu, duvar sürüp gidiyor.
Sen önündeki boşluğa hangi taşları koyacaksın?
Ördüğün duvara neyin resmini çizeceksin?
Karar senindir.
Seçim kendi seçimindir.
Yazgı dediğini sen çiziyorsun.
Kimden yanasın, sen seçiyorsun?
Emekten, insandan, hayattan yana mısın?
Çıkardan, korkudan, ölümden yana mısın?
Sen seçiyorsun, sen.
Çizgi senin, renk senin, yön senin.
Düşünmen gerekiyor.
Yalnız kendini değil, bütün insanlığı,
Yalnız bugünü değil, bütün zamanları,
Yalnız bilinenleri değil, bütün bilinenleri.
Seçim senin. Karar senin.
Sen ki insansın,
Sözüm sanadır... “

Atalarımız esir ve onursuz yaşamaktansa ölümü seçti. Geride kalanlar Atatürk’le birlikte güzel ülkemizi bize emanet ettiler. Çanakkale şehitliğinden, Ankara’dan hala bizi izliyorlar. Yüreğinin sesini dinle ülkenin geleceği için sana ihtiyacımız var.

 
Toplam blog
: 12
: 1868
Kayıt tarihi
: 20.02.09
 
 

Üniversite mezunuyum. Evli ve İstanbul'da yaşamaktayım. Bilgi teknolojileri konusunda çalışmalar yap..