Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '08

 
Kategori
Dostluk
 

Sana inanıyorum.

Sana inanıyorum.
 


Sana inanıyorum; Başarılı olduğum şeylerde göstermelik davranışlar ve iltifat dolu sözcüklere boğmadan, gözlerindeki ışıltıyla benimle gurur duyduğunu belli edeceğine,

Sana inanıyorum; Zaaflarıma, kusurlarıma tanık olduğunda, arkamdan konuşmadan, doğrudan yüzüme, imâ ve hakaret etmeden hatalarımı söyleyeceğine,

Sana inanıyorum; Zor durumlarımda, o an yanımda olamasanda, bir şekilde ulaşıp, varlığını hissettireceğine,

Sana inanıyorum; Özel ve mutlu günlerimde, kıskançlığın pençesine düşmeden, en az benim kadar sevineceğine,

Sana inanıyorum; Mutlu anlarında, keşke o da yanımda olabilseydi, diye aklından geçirdiğine,

Sana inanıyorum; Saçmalıyor bile olsam, gerçekten neyi anlatmak istiyor diye düşünerek, sabırla dinleyip, anlamaya çalışacağına,

Sana inanıyorum; Arkamdan konuşanlara denk geldiğinde, mükemmel olan hangimiz, özeleştirinizi yaptınız mı? diyerek, konuşanları susturacağına,

Sana inanıyorum; Yalnız kalma isteğim depreştiğinde, bunun senden kaçma olmadığına inanıp, yakınında olmayacağım ama istediğin an oradayım, diyeceğine,

Sana inanıyorum; Kanımdan, canımdan olanlara, benle yada bensiz, elinden geldiğince sahip çıkacağına,

Sana inanıyorum; Düşebileceğim en derin çukurda , başka el uzanmasada, senin elinin uzanacağına,

Sana inanıyorum; Bir gün yollarımız ayrılacak olsa, kırmadan arkanda bırakıp, yüreğinin bir köşesinde, güzel anılarımızla beni de götüreceğine,

SANA İNANIYORUM...

Size de böyle inanan ve sizinde böyle inandığınız kaç kişi var hayatınızda?

 
Toplam blog
: 44
: 906
Kayıt tarihi
: 27.07.07
 
 

1965 yılında İstanbul'da doğdum, 18 yıldır Yalova'da yaşıyorum. Lise mezunuyum, kamu kuruluşunda mem..