Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

dila emral aydın...dila'nın kalemi

http://blog.milliyet.com.tr/dilaninkalemi

06 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Sana inat sana sevdalıyım

Sana her baktığımda gözlerindeki hüznü görüyorum.
Buğulu gözlerindeki derinlikte kaybediyorum yolumu.
Hani demiştin ya susmak; En inatçısı olmaktır hayatın
Hala susmalardayım hayata inat…
Gündüze kafa tutan gece cinnetlerimi de yanıma alıp
Susuyorum sana inat… Hayat sendin, sana inat sevdim
Sana inat susuyorum şimdi…
Demişler ki;
Aslında kara bir kâğıda kara bir kalemle
Yazmışlar, beyaz önlüklü eli hem kalem hem neştere alışkınlar…
Yüreği olağandan büyük!
Kaç sevda kaç yürek sığdırdın da büyüttün yüreğini
Sığmadı koca bedenine…
Acıyı gösteren gözlerin neleri göremedi de
Her şeyin sıradanlaştığı bu dünyadan
Gittin alelacele…
Artık hüznün yanında başka bir şeyler var gözlerinde
Korkutucu bir karanlığa bakıyor gözlerin
Hani diyordun ya gideceğim gelecek sonbahara diye
Hayal ettiğin karanlık dehlizlerde ki gibi
Korkuyu görüyorum gözlerinde
Ürküyorum…
Sol yanım toprağında,
Gözlerim gözlerindeki korkuda kaldı…
Mirasın yalnızlığım…

Ve... O keçi inadımdayım senin dediğin gibi
Sana inat sana hala sevdalıyım...
Gitmiş olsan bile sonsuza
Seninle o karanlık çukurda
Yanında boylu boyunca
Uzanmaktayım...

Sarıl bana, ısıt beni...
Üşüyorum...

Esenlikle ve sevgiyle...Melekler öpsün yüreğinizden...

DİLA EMRAL AYDIN
İZMİR KARŞIYAKA
01.Aralık.2008

 
Toplam blog
: 14
: 827
Kayıt tarihi
: 14.01.08
 
 

Amatör bir yazar dünyası mavi içinde sevgi ve yürek sesleri var. 01.03.1962 İzmir doğumluyum. İzmir..