Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '06

 
Kategori
İlişkiler
 

Sana inat

Sana inat
 

sana inat kırmızı giydim


Gecenin karanlığında seni düşünmek, sessiz ve derinden.

Sinsice giren bir kıvılcım yüreğimde sakin yol alırken, artık sana ait birşey kalmamalı.

Geçmişi ardına bırakıp, yola çıkmalı. Bir gece vakti sessiz ve derinden.

Sen artık olmamalısın hayatımda. Vakit gece yarısı, düş gezginleri sokakta. Yeni düşler almanın tam zamanı.Eski elbisemi çıkardım.Tenimin beyazlığını unutmuşum.Çoktandır giydiğim bu hüzün elbisesi, yerini yenisine bırakırken;elbisem KIRMIZI.

SEN KIRMIZIDAN NEFRET EDERSİN.

Sana inat kırmızı giydim. Çok da yakıştı. Ceplerimi yeni düşlerle doldurdum. Geçtiğim sokaklara bir bir savurdum onları. Ay ilk defa gülümsedi yüzüme. Uzun zamandır konuşmayan ay, ilk defa güldü. Gece bütün ihtişamıyla salınırken, ben ona inat kırmızı giyip; Yaktım tüm ışıklarımı.

Şehrin ışıkları bir bir sönerken, ben sana inat mum yaktım.

Sana inat ;Ateş avuçlarımda yakarken bedenimi, acısını duymadan;yaktım tüm gemilerimi. Hüzün kayboldu.Derin bir sessizlik.

Sana inat, karanlığın ortasında bir ışık seliyim artık.

Deniz gözlerin, sakin sesin, yüzün ve ellerin. Hiçbirini istemiyorum. Gecenin ortasında bir ateş yaktım. Coşkusu beni anlatan.

Sana inat.

Sana inat bir ateş topu fırlattım karanlığın ortasına, gökyüzü aydınlandı.

Ve ilk defa haykırdım;boş sokaklarda, sesim yankılandı.

Haykırdım, gecenin sessizliği bozuldu.

Artık karanlık gece ve sessizlik yerini ateşe bıraktı. Haykırışım, isyanım sana ve geceye.Sessizlik bozuldu.Gece aydınlandı.

KIRMIZI EN SEVDİĞİM RENK

İnadına kırmızı giyenlere ithafen.........

 
Toplam blog
: 54
: 2211
Kayıt tarihi
: 07.09.06
 
 

1975 doğumlu tipik bir terazi.. Kimine göre bu yıllara bir sürü şey sığdırmış biri; kimine göre..