Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Sana iyi eğlenceler bana afiyet olsun

Sana iyi eğlenceler bana afiyet olsun
 

"RESİM:ALINTI""Ne oldu? Tek kelime etmiyorsun. Bıçak açmıyor ağzını. Kal geldi üzerine."


Manken gibi olacakmışım da sadık kalacakmış bana. Tuzlayayım da kokma. Seni gidi beni bilmez seni. Ben faka basar mıyım? Gidene engel olmam. İsteyen istediği yere çeker gider yani. Zayıflamak adına açlık grevi yapamam doğrusu hele hele seni kaybetmemek adına hiç. Hem bir dirhem et bin ayıp örter, bilmiyorsan öğren.

Sen kiloma takmışsın boyu devrilisice herif. Zayıflayacakmışım da… O zaman sevecekmiş beni.Nasıl bir şey bu böyle? Ruhuma inmeyi becerebilmiş misin ha? Söyle bana görebilmiş misin yüreğimdeki güzellikleri? Sonracıma zarif duygularımı anlayabilmiş misin de…

Anlasaydın alnını karışlardım be. Ama nerde sen de durup bunlara kafa yoracak kadar akıl? Git hadi git fasulye sırığı, yeşil soğan kılıklı kızın yanına. Sana da böyleleri yaraşır. Takır tukur, kara kuru. Sarılınca batar inşallah o derisinden dışarıya fışkıran kemikleri bir yerlerine. Dokunuşları da iğne batar gibidir şimdi onun. Kürdan gibi parmaklarla… Başka ne bekliyordun ki?

Nerede benim arpacık soğanlarım? Yahni onlarsız olmaz. Biraz tuz, biraz biber. Tadından yenmez valla. Bilirsin pek güzel yaparım yahniyi. Sen de parmaklarını yerdin yanında ya artık manken sevgilin pişirir sana bir şeyler. Eh tabii yemek yapmasını biliyorsa… Yok, yok yapmaz o sana yemek falan. Salata, meyve idare edersiniz artık. Tüh… Tüh… Tüh… Defne yapraklarını unutuyordum kör olası sana laf yetiştireceğim diye. Yalanma öyle karşımda ciğercinin kedisi Porsuk gibi. Pist, kart kedi, pist… Pist, zampara kedi, pist.

Pirincim de kavruladursun tereyağında. Oh, mis gibi de koktu. Yemede yanında yat yani. Sıcak suyu da ekledim mi… Tane tane olur benim pilavım. Ekmekte çıtır çıtır.

Ne oldu? Tek kelime etmiyorsun. Bıçak açmıyor ağzını. Kal geldi üzerine.

Yahnimde ağızlara layık. Pilav da demlendi miydi gel keyfim gel. Bak hala duruyor tam da karşımda. Elinden gelse pervane olacak ama yok öyle yağma. Söz ağızdan bir kere çıkar yani. Daha fazla vakit kaybetme şişko baloncuğunun yanında. Sana iyi eğlenceler, seviyeli birliktelikler manken kurusu sevgilinle. Sevgimi içine katarak pişirdiğim yemeklerim yeter de artar bile bana. Eh bana afiyet olsun.

20.05.2010

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..