Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '10

 
Kategori
İlişkiler
Okunma Sayısı
683
 

Sana iyi eğlenceler bana afiyet olsun

Sana iyi eğlenceler bana afiyet olsun
 

"RESİM:ALINTI""Ne oldu? Tek kelime etmiyorsun. Bıçak açmıyor ağzını. Kal geldi üzerine."


Manken gibi olacakmışım da sadık kalacakmış bana. Tuzlayayım da kokma. Seni gidi beni bilmez seni. Ben faka basar mıyım? Gidene engel olmam. İsteyen istediği yere çeker gider yani. Zayıflamak adına açlık grevi yapamam doğrusu hele hele seni kaybetmemek adına hiç. Hem bir dirhem et bin ayıp örter, bilmiyorsan öğren.

Sen kiloma takmışsın boyu devrilisice herif. Zayıflayacakmışım da… O zaman sevecekmiş beni.Nasıl bir şey bu böyle? Ruhuma inmeyi becerebilmiş misin ha? Söyle bana görebilmiş misin yüreğimdeki güzellikleri? Sonracıma zarif duygularımı anlayabilmiş misin de…

Anlasaydın alnını karışlardım be. Ama nerde sen de durup bunlara kafa yoracak kadar akıl? Git hadi git fasulye sırığı, yeşil soğan kılıklı kızın yanına. Sana da böyleleri yaraşır. Takır tukur, kara kuru. Sarılınca batar inşallah o derisinden dışarıya fışkıran kemikleri bir yerlerine. Dokunuşları da iğne batar gibidir şimdi onun. Kürdan gibi parmaklarla… Başka ne bekliyordun ki?

Nerede benim arpacık soğanlarım? Yahni onlarsız olmaz. Biraz tuz, biraz biber. Tadından yenmez valla. Bilirsin pek güzel yaparım yahniyi. Sen de parmaklarını yerdin yanında ya artık manken sevgilin pişirir sana bir şeyler. Eh tabii yemek yapmasını biliyorsa… Yok, yok yapmaz o sana yemek falan. Salata, meyve idare edersiniz artık. Tüh… Tüh… Tüh… Defne yapraklarını unutuyordum kör olası sana laf yetiştireceğim diye. Yalanma öyle karşımda ciğercinin kedisi Porsuk gibi. Pist, kart kedi, pist… Pist, zampara kedi, pist.

Pirincim de kavruladursun tereyağında. Oh, mis gibi de koktu. Yemede yanında yat yani. Sıcak suyu da ekledim mi… Tane tane olur benim pilavım. Ekmekte çıtır çıtır.

Ne oldu? Tek kelime etmiyorsun. Bıçak açmıyor ağzını. Kal geldi üzerine.

Yahnimde ağızlara layık. Pilav da demlendi miydi gel keyfim gel. Bak hala duruyor tam da karşımda. Elinden gelse pervane olacak ama yok öyle yağma. Söz ağızdan bir kere çıkar yani. Daha fazla vakit kaybetme şişko baloncuğunun yanında. Sana iyi eğlenceler, seviyeli birliktelikler manken kurusu sevgilinle. Sevgimi içine katarak pişirdiğim yemeklerim yeter de artar bile bana. Eh bana afiyet olsun.

20.05.2010

Abdülkadir Güler bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

PEK EĞLENCELİ, PEK SEVİMLİ OLMUŞ. NEŞEYLE OKUYOR İNSAN. TATLI SERT BİR ÖFKENİN NASIL SONUÇLANDIĞINI GÖRMEK, HELE O YEMEK TARİFİ ÇOK HOŞTU. YÜREĞİNE SAĞLIK CAN DAMLAM.

SELVA89 
 24.05.2010 15:08
Cevap :
teşekkürler Selva. İnsanın canını yahni ve pilav istetiyor.Olsa da yesek yani.Sevgiyle kal.  25.05.2010 9:15
 

Çok güzeldi Papatya! İnan ki ince olsa, zayıfsın diye iğnelerdi. Daha önceleri dediğin gibi "el oğlu" öyledir. Normal de olsa bu kez güzelim yemeklerini, giysilerini, saçını bahane ederdi. Özellikle eşinin seviyesinde değilse... Ama her kadın yukardaki cümleleri söylemeyi becermez, söyleyen ise susturmanın rahatlığını yaşar. Sevgiler...

Ayten Dirier 
 21.05.2010 16:06
Cevap :
Hep kadınlar şişman değil elbet.Hani bir gazete haberi vardı. şişman diye karısını boşayacaktı vs. Bundan yola çıkarak dedim ki... Gidene güle güle. Sanki erkeklerin hepsi manken gibi mi... Çoğu göbekli. ama olsun fiziğiyle değil ruhuyla sevmeli insanı. Esen kalınız.  21.05.2010 16:35
 

Büyük bir zevkle okudum ellerin dert görmeyesice harika .Sevgiler, selamlar

Şennur Köseli 
 21.05.2010 12:11
Cevap :
Teşekkürler. Hayatın kaosunda okuyanların yüzleri gülsün istedim. Ne mutlu başarabildiysem. Şen kalınız.Sevgiyle.  21.05.2010 13:53
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 754
Toplam yorum
: 1756
Toplam mesaj
: 225
Ort. okunma sayısı
: 770
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster