Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '07

 
Kategori
Aile
 

Sana kızmıyorum...

Sana kızmıyorum. Hem biliyor musun, hiç kimseye kızmam ben. Darılırım bazen. İçime sığdıramam beni üzen davranışı. Ama sonra onunla yaşayacak bir yol bulurum. İçimdeki sese güvenirim. O ses der ki; "İsteyerek üzmedi seni. Hem ona da hak ver. O sen değil. Senin anlayamadığın bir sebebi vardır yaptıklarının.."

İşte içimdeki karmaşalar böyle sona erer. Ben sevdiğimden şüphe etmem, sorgulamam ilişkimi çok fazla. İki taraf da istiyorsa, biraz tavizle, biraz dargınlıkla ama çokca sevgiyle sürer gider.. Bir sonraki tetiğe kadar..

Sonra yine içimde fırtınalar. Eğer sancılar artıyorsa, sorgularım kendimi, yaptıklarımı, yapmadıklarımı.. Değiştirebileceklerimi ve kanıksadıklarımı..

Sana kızmıyorum. Kızmam. Kızamam. Ama incitiyorsun beni. Sen benim seçtiğim bir insan değilsin. Ben varsam eğer, senin sayende. Büyüğümsün.

Belki hiç konuşmadık bunları seninle. Belki anlatsam da anlamayacaksın. Kuşak çatışmasına inanmam ben. Eğer saygı varsa asgari müştereklerde buluşabilir her insan.

Ben ben olduğum için bu kadar bedel ödememeliyim. Anlıyor musun beni.. Ben sen değilim. Benim de duygularım, düşüncelerim, doğrularım ve yanlışlarım var..

Hayırsız değilim, vefasız hiç değil. Bir gün olsun sana laf getirdim mi? Adını taşıyorum, hiç leke kondurdum mu? Hangi başarızlığımı gördün? Kim kötüledi beni sana?

Hani başka insanların yanında benimle gurur duyduğunu söylüyorsun ya.. İnanamıyorum buna. Çünkü sen beni hep tenkit ediyorsun. Sanki yeniden dünyaya gelsem, senin çocuğun olmamalıyım ki sen de mutlu yaşayasın..

Ben büyüdüm artık. Senin baba olduğun yaştayım. Benim bir hayatım var. Senin gibi, senin kurmaya çalıştığın gibi, senin yaşatmaya çalıştığın gibi temiz bir yuvam var.

Sana kızmıyorum. Ama benimle bu kadar uğraşma. Senin kadar düzenli olmayabilirim. Tecrübemse az, yaşamadığım yıllar kadar.. Ama lütfen insaf, ben nasıl öğrenebilirim ki yanılmadan..

İzin ver benim de yaram berem olsun. Benim de pansumanım ve iyileşme dönemim olsun.

Bırak benim de anılarım olsun.

İyi anılar.. İçinde senin de olduğun.

Sana kızmıyorum. Biraz özgürlük istiyorum. Kendi hayatımı yaşayabilme özgürlüğü..

Bunu istediğim için, sen de kızma bana, olur mu?

 
Toplam blog
: 68
: 931
Kayıt tarihi
: 30.12.06
 
 

Yazmadan duramaz. Öğrenmeden duramaz. Sevmediği yerde durmaz.   ..