Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '09

 
Kategori
Şiir
 

Sana lâl oluyor dilim...

Sana lâl oluyor dilim...
 

SANA LÂL OLUYOR DİLİM...


Sana,

lal oluyor dilim....

Ne yazsam

Kelimeler kendini ifade edemiyor.

Benim aklımdan geçenlerle cümlelerin içinde yer bulan kelimeler tam anlamıyla örtüşmüyor bir türlü...

Tam anlamıyla,

öpüşmüyor....

Sana lal oluyor dilim...

Üstelik sebebi de yok.

Küçük küçük oyunlarla

Cilveleşmenin sınırını zorluyor

Dilimin ucu...

Hani nasıl derler?

Bir bütüne az kala,

bir adım öncesi,

bir nefes ya da...

Öyle işte...

İşte öyle...

Sana lal oluyor dilim...

Ve suskun suskun

Bekliyorum öyle...

Kalkıp kanatlanıp,

Yanına gelmek istiyorum,

YOK....

Yanında olmak istiyorum,

Sadece bir an,

Bir küçük zaman,

Elini alıp avuçlarımın içine,

" üzülme geçecek"

Demek istiyorum,

YOK...

Ki,

Ölüyorum bu yüzden...

Sana lal oluyor dilim...

Küçük küçük öpücüklerin serinliğinde

Ya da

Kavurucu sıcaklığın da

Ölmek istiyorum...

Ya donarak,

Ya yanarak...

Umurum da değil.

Benim bütün derdim,

Seni öperken ölmek...

Bütün ihtişamıyla

Önümde yayılan vadilerinde

Kayıp,

Düşüp ve

Bir volkanın içinde,

Bulup kendimi,

Kapatıp gözlerimi,

Ölmek...

Ölürken,

Seni içime gömmek...

Sana lal oluyor dilim...

.......Yok......

Kenan Ocak / Temmuz / 2009

 
Toplam blog
: 22
: 463
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

1966 İstanbul doğumluyum... Kendi çapımda yazmaya bayılıyorum.. Okunurmu okunmazmı bilemem tabii ki ..