Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sana mutluluklar sözüm kardeşçe

Sana mutluluklar sözüm kardeşçe
 

Hayatın draması varsa rondonun kreması var...

Hey gidi Ümit Besen hey...

Ümit Besen denildiğinde akla ilk gelen, 'Nikah Masası' şarkısı. Bir döneme damgasını vurmuştu. Kavuşamayan aşıkları anlatıyordu. Zengin kız fakir oğlan hikayesi. Böbrek taşı hikayesi gibi...

Bir zamanlar fakir ama gururlu bir genç vardı. Şimdi o genç nikah masasından, hayatın dramasından, rondonun kremasından...

Vanilyalı muzlu çilekli... Ronda diyorum...

Ben çileklisini seviyorum. Yerken bisküviyi iki parçaya ayırabiliyorsunuz. Ayırdıktan sonra önce kremasını yiyebilirsiniz. Böyle yerken biraz dağılıyor insan ama olsun.

Şarkıda öyle bir cümle var ki beni bitiriyor. Cümlenin üzerine söyleyecek laf bulamıyorum... o derece...

'Sana mutluluklar sözüm kardeşçe'

HIP yaptım işte...

Hadi okuyun da gidin biran önce....

:) İyi bayramlar...

Nikahına beni çağır sevgilim
İstersen şahidin olurum senin
Bu adam kim diye soran olursa
Eski bir tanıdık dersin sevgiim
Hayaller kurardık biz yıllar önce
Hiç yoktu hesapta ayrılık bizce
Bilirsin ne kadar görmek isterdim
Beyazlar içinde seni öylece

Garibin biriysem sevemezmiyim
Aşkla karın doymaz diyen benmiyim
Şimdi çok zenginsin ben ayrı garip
Sana bir buket gül veremez miyim
Nikah masasına oturdun işte
Dayanmak çok zormuş böyle sevince
Sana mutluluklar sözüm kardeşçe
At artık imzanı git biran önce

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..