Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '12

 
Kategori
Siyaset
 

Sana ne?

Kendini bilmez üç beş kişi çıkmış hala 1960-1970-1980-1990-2000 mantığıyla kendilerini bu ülkenin kahramanı, aydını, sahibi sanıyor.

Bunu anlamıyorum. Kurtuluş savaşında can verenlerin anasına bakıyorum başı örtülü bacısına bakıyorum başı örtülü; kendilerini aydın sanan, kendilerini bu  ülkenin sahibi sananlara soruyorum atanızdan kaç tanesi bu ülke için can verdi ki bu ülkenin kendinizin  olduğunu sanıyorsunuz.

Terörle mücadele esnasında şehit olanlara bakıyorum, anası; bacısı, karısı başıörtülü. Ölürken onlar sizin için, siz rahat yatağınızda uyuyorken onların başıörtülü anaları ağlıyor; ama siz onlardan daha çok bu vatanın sahibiniz ondandır(!)

Size ne kimin ne kadar açılıp saçılacağı kimin ne kadar kapanacağı. Siz mi karar vereceksiniz buna. İstersen kapan istersen açıl kime ne?

Okulda türban olmazmış, üniversitede türban olmazmış, iyide sana ne?
Neyin çatışması bu?

Kime inat?

BU benim ülkemdeki tuhaflıkların sembolü: Mezarın başına gidince Kuranla Alahuekberle toprağa verilir. Başıörtülü cenazeye gidilir. Velakin diğer zamanlarda Kuran lafzı duyunca kaçılır. Başıörtülüye öcü gibi bakılır.

Dinsizim diyenler bile bu ülkede cenaze namazı kılınmadan gömülmez.
Tuhaf ülkem ne söylenir sana bilmem ki?

 
Toplam blog
: 84
: 575
Kayıt tarihi
: 11.09.08
 
 

Yaşamak; herhangi bir amaç taşımadan sadece insan olmanın bilincine vararak yaşamak. Tek cümlelik..