Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '07

 
Kategori
Halkla İlişkiler
 

Sana ne benim karımdan demiş

Sana ne benim karımdan demiş
 

Haber: AKP’li milletvekili, Hürriyet’in bir süredir yaptığı “türbanlı vekil eşleri” haberlerine tepki göstererek; demiş.


***

Bir kere doğru demiş.

Yetmez, bin kere doğru demiş.

Diline sağlık.

Onun yerinde ben de olsaydım aynı şeyi fazlasıyla söylerdim.

Bu memlekette kimse kimsenin kıyafetiyle uğraşmamalı.

Kapalıydı açıktı.

Sizi gidi frikik avcıları.

Yetmiyor mu medyaya taşıdığınız bunca çıplaklar?

Dahasını mı istiyorsunuz?


***
Birileri de yazılarıyla bunlara destek vermeye çalışıyor.

Başörtülüye irticacı gözüyle bakıyor.

Siyasete alet ediliyormuş.

Kimse size çıplaklığın siyasete alet edildiğini söylemiyor.

Siz nereden çıkartıyorsunuz şimdi böyle safsataları?

***

Örümcek kafalı diye bunlara denir işte.

Hele yobaz anlamı tıpa tıp tutuyor.


Demokrasiyi, İnsan hak ve özgürlüklerini göremeyecek kadar kara kafalılar.
Zaten insan kendinde var olanı yakıştırırmış muhatabına.

Bakınız ne demiş Sn. Vekil;

"Maalesef bazı kişiler, bazı mihraklar, memleketin önemli sorunları ile uğraşmıyor. Efendim Balıkesir Milletvekilleri'nin hangisinin karısının başı açık? Sana ne lan. İşiniz mi yok? Benim karımın başı açık mı, kapalı mı? Sana ne lan açıksa. Sana ne lan kapalıysa. Benimkisi açık Allah'tan ben yırtmışım. Ama mesele Türkiye'de bunlar olmamalı''

Ne var bu sözde.

‘Lan’ varmış.

Ne demeliydi?

Beyler, beyefendiler mi diyecekti.

Yoo çok doğru demiş.

Üstelik az bile demiş.

***

Bazıları da var bugünlerde plaj kontrolü yapıyorlar.

Nerede erkek, nerede kadın yoğun diyerek.

Kadın yoğunluğu varsa bir yerde basıyorlar yaygarayı.

Orada irtica var diyerek.

Erkek yoğunluğu olan yeri doldurmak sizin elinizde.

Gidin ailenizle orada sizler girin denize.

Boşluğu doldurmuş olursunuz.

Böylece eşitliği de sağlamış olursunuz.

***

Üzülüyor insan.

Doğruya doğru tamamda bu kadarına da pes doğrusu…

 
Toplam blog
: 574
: 922
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Samsun Yazarlar Derneği (Kurucu) Başkanı. 12 kitabı neşredildi. Türk Güreşinin Sembol ismi Yaşar ..